vesleengen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Har nett kjøpt meg SS. Må si det er imponerende. Har ikkje spelt Pokemon siden: Red, blue og Yellow Men kor mangen steps for 1 lvl? Tok meg ein joggetur med pokewalker med meg. Vart det totalt 11349 steps. Er det mye for 1 time jogging? Har dere anbefaling til start pokemons? Letteste er å starte med fire type, vanskeligst med grass. water blir sånn midt imellom.. Startet selv med fire, ikke fordi jeg er n00b, men fordi spillet mangler gode firetypes tidlig Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Tok Chikorita... Den er trulig den vanskeligeste med tanke på nermaste GYM. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Cynda blir elendig etter hvert. Best å starte med Toto. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Cynda blir elendig etter hvert. Best å starte med Toto. Toto er allround bra, men det kryr jo av bra watertypes i pokemoon, så skal man lage et helvariert lag så må man nesten starte med cynda Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Cynda er ikke akkurat den beste firetypen i spillet den heller da. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Cynda er ikke akkurat den beste firetypen i spillet den heller da. Nei det er den ikke, men de som spiller silver har bare valget vulpix, som ikke er spesielt bra, ikke med tanke på at i gold får man growlithe.. neste mulige er magmar men det er ikke før etter goldenrod Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Chikorita er uten tvil den vanskeligste å starte med, med tanke på første og andre gym. Jeg valgte den fordi jeg har vært forelsket i den helt siden jeg så den i animeen. Den endte opp som en god support (Reflect, Light Screen, Synthesis, Body Slam), men treningen var vanskelig, og det er veldig mange som velger å bruke starterne sine som sweeper, så anbefaler deg å gå for Totodile. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Chikorita er uten tvil den vanskeligste å starte med, med tanke på første og andre gym. Jeg valgte den fordi jeg har vært forelsket i den helt siden jeg så den i animeen. Den endte opp som en god support (Reflect, Light Screen, Synthesis, Body Slam), men treningen var vanskelig, og det er veldig mange som velger å bruke starterne sine som sweeper, så anbefaler deg å gå for Totodile. No har eg klart første GYM. Så er ganske godt på veg med Chikorita. Noen bra pokemon som er lurt og skaffe seg i starten? Har no Geodude, Beedrill. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Skaff deg Mareep, den er ganske brukbar. Gastly fra det tårnet er ikke ille det heller. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 beedrill er vel ikke akkurat noe å satse på. du kan prøve å trene opp en zubat istedet. og når du kommer til rundt 2. gym fange en slowpoke. det hadde jeg gjort om jeg skulle spille igjennom en gang til. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Mareep skaffet jeg meg. Utrolig nyttig pokemon med static Zubat er svak og henger fort etter.. hjelper en del når den blir golbat, men ikke før den blir crobat at den er brukbar.. har en crobat nå, men den lærer lite bra/sterke moves.. her trengs det TMs Bedrill/butterfree er bra i starten, men etter lvl 15-20 så henger de så langt etter at de blir ubrukelige Om du har ork kan du skaffe en magicarp og trene den.. den er ubrukelig frem til lv 20 though.. Men etter det er det ganske awesome gastly er bra, men uten trade får du ikke gengar og da er den ikke så nyttig lenger Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Mareep skaffet jeg meg. Utrolig nyttig pokemon med static Zubat er svak og henger fort etter.. hjelper en del når den blir golbat, men ikke før den blir crobat at den er brukbar.. har en crobat nå, men den lærer lite bra/sterke moves.. her trengs det TMs Bedrill/butterfree er bra i starten, men etter lvl 15-20 så henger de så langt etter at de blir ubrukelige Om du har ork kan du skaffe en magicarp og trene den.. den er ubrukelig frem til lv 20 though.. Men etter det er det ganske awesome gastly er bra, men uten trade får du ikke gengar og da er den ikke så nyttig lenger Ingen problem med trade! Har 1 DS, 1 DSi og ein DSi XL no. Alt som trengst er ein magisk brikke R4 så har eg ein konto på andre DS-en som eg kan trade til Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Magisk R4 brikke kjøpte jeg nylig på nordicimport for 239,- Sitter og laster over spill nå til XL'n. Ser lett for meg at jrpg's med liten skrift er 10 ganger bedre på dobbelt så stor skjerm. Endret 9. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Lol, Bugsy fyren er faktisk en gutt. Visste det før, men nå tenkte jeg faktisk at han var en jente. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 offtopic, men kom jo et spill ut for noen år siden som het black and white, ellerno. Black and White spillene ja, digga dem =) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 offtopic, men kom jo et spill ut for noen år siden som het black and white, ellerno. Black and White spillene ja, digga dem =) WTF? Når var disse lansert? og hva var handlinga? fan made el? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) De har ikke noe med pokemon å gjøre, spill fra lionheads studio eller noe, RPG lignende, du leker gud, samt at du kontrollerer et vesen. http://en.wikipedia.org/wiki/Black_%26_White_%28video_game%29 Er black&white 1 og 2, samt noen par ekspansjon pakker om jeg husker rett. Endret 10. april 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Har ingen ting som helst med Pokemon å gjøre. Det er et 3D-spill fra 10 år tilbake der man skulle oppdra et monster til å hjelpe deg med å ta over motstanderens landsby, enten ved terror eller snillhet. Du oppdrar den ved å sette på forskjellige halsbånd som gir forskjellig atferd. Er så langt fra pokemon som man kan komme. Laget av Lionhead studios, Peter Molyneux, mannen som er kjent fra Bullfrog (Theme Park, Populous osv). Endret 10. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 er det noen andre som er piss lei hidden moves her? ødelegger veldig mye av pokemon feeling når man alltid må lære cut, rock smash, defog.. og alt det andre, utenom surf og waterfall. de er jo ganske nice i kamp, men veldig unødvendig å måtte ta med seg 2 vann pokemon for å komme seg fremover i spillet? Mitt dypeste ønske var at de fjernet hms helt. og heller la det til som et "passive ability." ALLE fugle pokemon kan fly, alle vann kan surf, alle med noe skarpe blader eller noe - kan cut. er glad i feraligatr'n min nå cut, strength, surf, rock smash. nice. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 HM er kreften til pokemon spillene.. Må jo nesten alltid ha med 2 HM slaves for å få gjort noe jo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå