Pokey Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Den er shiny. Hver pokémon du møter har en 1/8192 sjanse for å være shiny. Dersom du møter en shiny i Battle Tower er den fixed, altså har nintendo plassert den der som shiny. Red Gyarados er shiny, bare stationary (med andre ord 100% sjanse for å være shiny). Endret 9. april 2010 av ArilC Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Den er shiny. Hver pokémon du møter har en 1/8192 sjanse for å være shiny. Dersom du møter en shiny i Battle Tower er den fixed, altså har nintendo plassert den der som shiny. Red Gyarados er shiny, bare stationary (med andre ord 100% sjanse for å være shiny). Feil. Ikke shiny Shiny Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Hvor tok jeg feil? Alle pokémonene er forskjellige i Shiny. Charizard, som noen nevnte, er svart edit: Ser nå at Arceusen ikke er shiny, den bare holdt en plate jeg ikke har sett før. Det er fortsatt ikke noe galt med posten min over, for den saks skyld. Endret 9. april 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Sa er det klart at de nye spillene skal hete black/white..rasekrig? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Åeeeeh! Jeg vil ha DS! Schnell! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 rasekrig lol black and white fikk meg til å tenke på red/blue, enkle farger (jaja svart er ikke en farge) istedetfor superultrabronze & megaduperoil. (overdrivelser ftw) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Så kjøp deg DS. Koster 1300,- for en DS lite nå. XL koster 18-1900 rundt om kring. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 no can do Bytex Kjøpte nettop nytt kamera og skal til Svalbard om 3 uker Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Oo Svalbard, hele familien min bor der. Reiser opp 2 ganger i året Small world. Bor en poke-freak der også. Endret 9. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Så kjøp deg DS. Koster 1300,- for en DS lite nå. XL koster 18-1900 rundt om kring. Ds xl til 1500 med frakt for min del Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 DS Lite koster rundt 500 spenn på Dealextreme. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Mulig det, jeg kjøpte XL i butikk for å slippe å vente hele påsken. Bare måtte ha en. Gadd ikke vente 1 uke lengre og spare et par hundringser. Endret 9. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Genial video, Mikkel. Swords Dance og slike moves er ganske gode å ha, selv om det frister mer å slå hver gang man har muligheten. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Sa er det klart at de nye spillene skal hete black/white..rasekrig? Oh god! Hva tenker de med?? husker de ikke hvor mye helvete de fikk pga Jynx i sin tid? Genial video, Mikkel. Swords Dance og slike moves er ganske gode å ha, selv om det frister mer å slå hver gang man har muligheten. Enig der ja.. Eneste ikke attack moves jeg noen sinne bruker/har brukt er vel Hypnisis, Sleep Powder, Thunderwave og Mean Look Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Håper virkelig ingen er dum nok til å mene at det er noe rasistisk med navnene Black og White. Er det rasistisk å si at jeg foretrekker hvite vegger over svarte? Nei, fordi jeg snakker om vegger og ikke hudfarge, sheez. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Enig med duden over. Er ikke noe rasistisk ment med Black/White. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 offtopic, men kom jo et spill ut for noen år siden som het black and white, ellerno. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Har nett kjøpt meg SS. Må si det er imponerende. Har ikkje spelt Pokemon siden: Red, blue og Yellow Men kor mangen steps for 1 lvl? Tok meg ein joggetur med pokewalker med meg. Vart det totalt 11349 steps. Er det mye for 1 time jogging? Har dere anbefaling til start pokemons? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Totodile. Den jeg bruker i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå