Pokey Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det finnes fire ja. Beklager knekkebrødmedost, jeg glemte av traden Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det finnes fire ja. Beklager knekkebrødmedost, jeg glemte av traden heh, sånt kan jo skje kan trade nå istedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Pokewalkeren trenger seriøst en hold-knapp, random button pressing begynner å bli irriterende. Toppen av kransekaka var etter en 3km sykkeltur til jobb i dag tidlig, da jeg fisket den ut av lomma hadde jeg visstnok fanget en Remoraid og funnet to items med Dowzing Machine Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Tenk om 3DS får GPS. Google maps kunne ha informasjon om kvar det er skog, vatn, strand og by. Så må ein gå eller sykle til spesielle områder i nærleiken for å kunne møte på forskjellige pokemons. Det hadde vore utruleg tøft. Kanskje ikkje noko for regnete kveldar, men det hadde vore kjekt om ein f.eks. måtte vere minst 1000 meter over havet for å fange rayquaza, og ut på sjøen for å finne kyogre. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Tenk om 3DS får GPS. Google maps kunne ha informasjon om kvar det er skog, vatn, strand og by. Så må ein gå eller sykle til spesielle områder i nærleiken for å kunne møte på forskjellige pokemons. Det hadde vore utruleg tøft. Kanskje ikkje noko for regnete kveldar, men det hadde vore kjekt om ein f.eks. måtte vere minst 1000 meter over havet for å fange rayquaza, og ut på sjøen for å finne kyogre. Groudon da? Inne i en vulkan? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Er en lignende applikasjon til GPS'n til Android-telefoner. Den heter Zombie Run! Ganske smart greie. Den populerer google maps i nærområdet ditt med grupper av zombies, og gir alarm når du kommer "for nært" dem fysisk, og hvis de er nærme nok begynner de å springe mot deg, altså zombie-merkene på kartet beveger seg direkte i din retning så du må komme deg unna. Kan linkes opp mot flere telefoner også. Skal ikke så mye fantasi og coding til for å kunne linke det opp mot pokemon-spillet i en håndholdt konsoll. Endret 8. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 HAHAHAHAHAHAHAHAHAH! http://www.youtube.com/watch?v=Mq_a_OXkhHg&annotation_id=annotation_614795&feature=iv Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Tydelig at pokemon har forandra seg, var mye ukjent i den videoen..mtp nye pokemon og taktikker :!: Endret 8. april 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Sånne competition-spillere lar ingenting til tilfeldighetene, såklart. Er bare sånne som meg som masher en random normal/flying/fire-attack og håper det banker motstanderen. Morsomt å se Magikarp med 1hp vinne en turneringskamp, det er som å se Dan vinne en Street Fighter turnering Endret 8. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Husker jeg var med på turnering med RED på GBC da det var kult. Fikk 5 plass av rundt 30 pers. husker jeg Premien var Mew.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Opera tullet så har ikke fått sett videoen, men tipper det er noe endure/encore/flail/focus sash greier. edit: HAHAHAHA, det er faen meg det beste jeg har sett på lenge. Endret 8. april 2010 av ArilC Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Går i Substitute, Flail og Encore ja... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Ja, men det er jo genialt. Vedder sjela mi på at han som ble slått banna seg blå og var frista med å kaste DS-en i veggen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Står i beskrivelsen på youtube at fyren nesten disconnected, men han fikk prata med han og sa at han tok opp hele greia og la på youtube uansett, så hvis han bare dc'et ville hele verden se for en taper fyren var. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har aldri vært noe fan av ting som Swordsdance osv som øker attack og slikt. Bara satsa på tilfeldighetene Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det holder nok ikke mot strateger som det der.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Han motstanderen hans var jo en gjennomsnittig hacker da. Shiny Arceus liksom. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 hvordan får man "farget" pokemon? Svart Charisard? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå