Gå til innhold

Den store Pokemon tråden

Soildor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Protip for å trene pokemon i lavere levler:

På poke ligaen (nå har jeg bare spilt de gamle da, så vet i9kke hvordan det er i de nye spilla) så har du f.eks. Pidgey som pokemon nr. 1, så bytter du den ut og dreper motstanderen. så sender du pidgey ut igjen. Da får begge dine pokemon exp og for pidgey så blir det MASSE! :D

Det pleide jeg å gjøre hele tida. <3

Lenke til kommentar
Men den er kul o.O

Har du forslag til fine moves den kan lære? Akkurat nå sitter jeg med fire flying-angrep, noe som ikke er så bra.

~ Return

~ Brave Bird

~ Steel Wing / U-turn

~ Quick Attack / Pursuit

Item: Choice Band

På poke ligaen (nå har jeg bare spilt de gamle da, så vet i9kke hvordan det er i de nye spilla) så har du f.eks. Pidgey som pokemon nr. 1, så bytter du den ut og dreper motstanderen. så sender du pidgey ut igjen. Da får begge dine pokemon exp og for pidgey så blir det MASSE! :D

Er jo bare å gi en EXP Share til den du skal trene opp, så slipper du å bytte ut og inn hele tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Men den er kul o.O

Har du forslag til fine moves den kan lære? Akkurat nå sitter jeg med fire flying-angrep, noe som ikke er så bra.

~ Return

~ Brave Bird

~ Steel Wing / U-turn

~ Quick Attack / Pursuit

Item: Choice Band

Er jo bare å gi en EXP Share til den du skal trene opp, så slipper du å bytte ut og inn hele tiden.

Hehe netopp, sånn var det ikke i gamle dager :love:

Lenke til kommentar
Blir en pokemons stats bedre hvis man har breedet den?

Nei, ikke akkurat. Men hvis du breeder en, så kan du selv velge EV's. Og det er også lettere å få bedre IV's, noe som betyr at Pokémonen blir sterkere hvis den er breedet. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Husker at jeg kjøpte med Pokemon Blue når jeg var 6 år, brukte evigheter på å komme meg gjennom viridian forest.

Pokemon Silver er uten tvil det beste spillet, håper remakene kan leve opp til forventningene.

Spiller litt Diamond nå, EV-trainer diverse pokemon for å sette sammen til et brukbart Wifi-team, samt farmer BP.

Pleier å sitte på Shoddy av og til, på smogon sine servere, med dette teamet:

Swampert @ Leftovers | Torrent

Stealth Rock

Avalanche

Earthquake

Roar

Gyarados @ Life Orb | Intimidate

Dragon Dance

Ice Fang

Waterfall

Stone Edge

Flygon @ Choice Band | Levitate

Dragon Claw

Fire Punch

U-Turn

Earthquake

Jolteon @ Life Orb | Volt Absorb

Charge Beam

Thunderbolt

Shadow Ball

Hidden Power Ice

Skarmory @ Shed Shell | Keen Eye

Brave Bird

Roost

Spikes

Whirlwnd

Empoleon @ Life Orb | Torrent

Agility

Ice Beam

Grass Knot

Surf

Lenke til kommentar

Latiaaaas hjelp meeg! :p Må ha Fire Red for å fange Growlithe. Kan du sende meg en? :p

Ellers; Skal fange meg en Kingler eller en Lapras for mitt 1st gen team, så skal jeg sparke rumpe på wi-fi.

Hvis noen har en Growlithe de kan sende så kontakt meg på PM ellernoe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...