Latias Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Da er det jo ingen vits i å samle på en slik Pokémon da! 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Men den er kul o.O Har du forslag til fine moves den kan lære? Akkurat nå sitter jeg med fire flying-angrep, noe som ikke er så bra. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Protip for å trene pokemon i lavere levler: På poke ligaen (nå har jeg bare spilt de gamle da, så vet i9kke hvordan det er i de nye spilla) så har du f.eks. Pidgey som pokemon nr. 1, så bytter du den ut og dreper motstanderen. så sender du pidgey ut igjen. Da får begge dine pokemon exp og for pidgey så blir det MASSE! Det pleide jeg å gjøre hele tida. <3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Men den er kul o.O Har du forslag til fine moves den kan lære? Akkurat nå sitter jeg med fire flying-angrep, noe som ikke er så bra. ~ Return ~ Brave Bird ~ Steel Wing / U-turn ~ Quick Attack / Pursuit Item: Choice Band Protip for å trene pokemon i lavere levler: På poke ligaen (nå har jeg bare spilt de gamle da, så vet i9kke hvordan det er i de nye spilla) så har du f.eks. Pidgey som pokemon nr. 1, så bytter du den ut og dreper motstanderen. så sender du pidgey ut igjen. Da får begge dine pokemon exp og for pidgey så blir det MASSE! Det pleide jeg å gjøre hele tida. <3 Er jo bare å gi en EXP Share til den du skal trene opp, så slipper du å bytte ut og inn hele tiden. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Men den er kul o.O Har du forslag til fine moves den kan lære? Akkurat nå sitter jeg med fire flying-angrep, noe som ikke er så bra. ~ Return ~ Brave Bird ~ Steel Wing / U-turn ~ Quick Attack / Pursuit Item: Choice Band Protip for å trene pokemon i lavere levler: På poke ligaen (nå har jeg bare spilt de gamle da, så vet i9kke hvordan det er i de nye spilla) så har du f.eks. Pidgey som pokemon nr. 1, så bytter du den ut og dreper motstanderen. så sender du pidgey ut igjen. Da får begge dine pokemon exp og for pidgey så blir det MASSE! Det pleide jeg å gjøre hele tida. <3 Er jo bare å gi en EXP Share til den du skal trene opp, så slipper du å bytte ut og inn hele tiden. Hehe netopp, sånn var det ikke i gamle dager Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Endelig greide jeg vann-gymmen. Fanget en Roselia (som jeg trente opp et par levels), og en Pichu. Pichu paralyserte dem, mens Roselia og Infernape skulle drepe dem. Nå er jeg på vei mot Psyduckene som sliter. 1 Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Blir en pokemons stats bedre hvis man har breedet den? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Blir en pokemons stats bedre hvis man har breedet den? Nei, ikke akkurat. Men hvis du breeder en, så kan du selv velge EV's. Og det er også lettere å få bedre IV's, noe som betyr at Pokémonen blir sterkere hvis den er breedet. 1 Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Er jo bare å gi en EXP Share til den du skal trene opp, så slipper du å bytte ut og inn hele tiden. Hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Er jo bare å gi en EXP Share til den du skal trene opp, så slipper du å bytte ut og inn hele tiden. Hvordan gjør man dette? Du gir EXP Share til en Pokémon, og så begynner du å trene den opp. 1 Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det er vel sikkert en item man må ha for å gjøre det? Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det stemmer. En item som du gir til den som du vil trene opp Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det er vel sikkert en item man må ha for å gjøre det? Itemen heter EXP Share da. 1 Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Takk, begge to! Endret 7. juni 2009 av Hammarhaus Lenke til kommentar
Fizzwidget Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Husker at jeg kjøpte med Pokemon Blue når jeg var 6 år, brukte evigheter på å komme meg gjennom viridian forest. Pokemon Silver er uten tvil det beste spillet, håper remakene kan leve opp til forventningene. Spiller litt Diamond nå, EV-trainer diverse pokemon for å sette sammen til et brukbart Wifi-team, samt farmer BP. Pleier å sitte på Shoddy av og til, på smogon sine servere, med dette teamet: Swampert @ Leftovers | Torrent Stealth Rock Avalanche Earthquake Roar Gyarados @ Life Orb | Intimidate Dragon Dance Ice Fang Waterfall Stone Edge Flygon @ Choice Band | Levitate Dragon Claw Fire Punch U-Turn Earthquake Jolteon @ Life Orb | Volt Absorb Charge Beam Thunderbolt Shadow Ball Hidden Power Ice Skarmory @ Shed Shell | Keen Eye Brave Bird Roost Spikes Whirlwnd Empoleon @ Life Orb | Torrent Agility Ice Beam Grass Knot Surf Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Latiaaaas hjelp meeg! Må ha Fire Red for å fange Growlithe. Kan du sende meg en? Ellers; Skal fange meg en Kingler eller en Lapras for mitt 1st gen team, så skal jeg sparke rumpe på wi-fi. Hvis noen har en Growlithe de kan sende så kontakt meg på PM ellernoe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Sorry, kan ikke hjelpe deg enda. Har ikke Wi-Fi atm. Du skulle ha sagt det for 3-4 dager siden. 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er jo bare å gi en EXP Share til den du skal trene opp, så slipper du å bytte ut og inn hele tiden. Hehe netopp, sånn var det ikke i gamle dager Du hadde jo universal party split EXP da Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Pokémon-tråd, nice. Jeg er ikke lei av Pokémon. Spilte det på emulator for ikke så lenge siden. De første spillene er seff de beste. My fav: Ellers er jeg også fan av Alakazam, Pidgeot, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå