Gå til innhold

Den store Pokemon tråden


Soildor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Baah, jeg får ikke WFC til å virke på DS'n, så jeg får vel ikke henta gaven min, da.

 

 

Ikke til å virke? Problem med wifi og DSen eller noe da? Eller?

 

Edit: Blir antall steps man har tatt med egg i gruppa resat når man henter et nytt egg før det første egget har klekket?

Edit2: Nei, ser ikke slik ut.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Tenkte for nostalgiens skyld at jeg skulle søke opp diverse "easter eggs" og "secrets" på youtube fra tidligere pokemonspill jeg har hatt, både R/B/Y, G/S/C, og R/S/E.

 

På R/S/E så husker jeg godt at man måtte ned og svømme på noen strømmer osv, en slags labyrint. Men husker faen ikke hva som skjulte seg når man hadde løst gåten...finner det ikke på youtube heller. :( Først svømte man ute og så inni en hule.

 

Noen som vet? Her er det jeg mener:

post-106660-1270649501,9453_thumb.png

Endret av Subject Delta
Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke trådløs router, og kjøpte en WIFI MAX usb pinne som skal funke som trådløst access point for wii, psp, ds osv. Men den nekter å få IP adresse, og slenger ut et par forskjellige 5-sifra feilmeldinger jeg ikke kommer videre med googling. Har "good" dekning på dingsen iflg windows, og når jeg kjører WFC setup på DS'n har jeg full grønn dekning helt til testen nesten er over, så kommer feilmeldingene igjen. Har egentlig driti i det en stund.

Lenke til kommentar

Tenkte for nostalgiens skyld at jeg skulle søke opp diverse "easter eggs" og "secrets" på youtube fra tidligere pokemonspill jeg har hatt, både R/B/Y, G/S/C, og R/S/E.

 

På R/S/E så husker jeg godt at man måtte ned og svømme på noen strømmer osv, en slags labyrint. Men husker faen ikke hva som skjulte seg når man hadde løst gåten...finner det ikke på youtube heller. :( Først svømte man ute og så inni en hule.

 

Noen som vet? Her er det jeg mener:

tror det var at jirachi var der etter at du hadde fanger alle 200 andre pokemon i hoenn-dexen. (trengte ikke deoxys)

Lenke til kommentar

Nei det var det ikke (tror jeg), fordi jeg har aldri fanget den. :/

Og jeg gjorde det som jeg beskrev ihvertfall 2 ganger så..hmm

 

Mulig jeg tar helt feil da, er tross alt mange år siden jeg spilte :p

Endret av Subject Delta
Lenke til kommentar

Gjøre en innsats med pokewalker? Hvorfor det? Det er jo bare å riste den litt... :p (jeg "gikk" 1000 skritt på to, tre minutter mens jeg så på tv...) :p

 

 

Har prøvd det selv, men virker som det ikke alltid funker, noen ganger får jeg plutselig mange skritt, mens andre ganger går den ikke opp i det hele tatt. Og ja, har prøvd å riste og bevege på den i alle mulige retninger når det skjer, dog med en gang jeg legger den i lomma og går litt, så kommer skritta med en gang.

 

Slik jeg har forstått det må du vente til skjermen skrur seg av før den begynner å telle skritt.

 

Det er ikke noe av- og på-knapp, så den er påslått hele tiden. Alt som skjer når skjermen slår seg av er at den går i dvalemodus for å spare strøm. Den teller skritt hver gang den beveges, enten skjermen er av eller på.

 

Problemet med å telle nøyaktig når man rister den tror jeg ganske enkelt er at den ikke er raskt nok til å oppdatere skrittene om du rister for raskt. Den er tross alt ikke ment å være så kraftig, men bare telle når du går. Da trenger den ikke engang bruke skjermen i første omgang. Etter litt eksperimentering har jeg opplevd ganske ofte at skrittene blir hengende etter om jeg risket for raskt, så den fortsetter å telle etter at jeg har ristet ferdig.

Lenke til kommentar

Nei det var det ikke (tror jeg), fordi jeg har aldri fanget den. :/

Og jeg gjorde det som jeg beskrev ihvertfall 2 ganger så..hmm

 

Mulig jeg tar helt feil da, er tross alt mange år siden jeg spilte :p

ah det ja. du kunne fange de tre første regi-pokemonene.

 

EDIT: Nå husker jeg det! omg nostalgi

 

Hva mener du med de tre første? Finnes det fler?

Endret av Subject Delta
Lenke til kommentar

Nei det var det ikke (tror jeg), fordi jeg har aldri fanget den. :/

Og jeg gjorde det som jeg beskrev ihvertfall 2 ganger så..hmm

 

Mulig jeg tar helt feil da, er tross alt mange år siden jeg spilte :p

ah det ja. du kunne fange de tre første regi-pokemonene.

 

EDIT: Nå husker jeg det! omg nostalgi

 

Hva mener du med de tre første? Finnes det fler?

vel, regigigas ihvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å riste den fort, da skjedde ingenting, også gå i normalt tempo, da telte den hvert skritt. Om man tar den med på handletur blir det fort noen tusen skritt uansett. Og dyret inni får jo bare en level uansett.

 

Ta med det på jobb! Jobber på et sykehjem og nye jobben er jeg servitør. Håhå blir det fort en del xp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...