Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 IV kalkulatoren er ekstremt unøyaktig på så lav level, derfor det er greit å ta en kamp.KJører vanligvis 5-10 pokemon med samme arvede IV i én stat og natur, for så å se hvem som har best IV ved å få dem på lv100. Med Chimchar for eksempel var det noen som var så lavt som 141 i ATK på lv 100, mens den jeg valgte hadde 167. Det er 26 i forskjell, ganske merkbart. Infernape ender nå på 306 atk med 30 i IV, mens den ville hatt bare 280 om jeg hadde tatt den første og beste og ikke sjekket IV. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Men sånn egentlig har det ikke noe å si når man bare spiller solo, sant? Det er sikkert viktig når man skal challenge europamester e.l. som også har tweaket sine til absolutt perfeksjon. Men singleplayer i spillet kan det vel ikke bety så mye. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 I Battle Tower kan det ha en del å si når du kommer langt, men egentlig ikke ellers. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Nei for jeg tenker jo, hadde det vært dødsviktig for å klare spillet i singleplayer ville ikke verdiene vært skjult for spillerne så vi måtte ty til online-kalkulatorer for å finne det ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Yayy endelig evolvet togepi..etter masse sykling, holding av soothe bell og fighting ble han til togetic på lvl 13. Bør jeg vente med å evolve han videre med shiny stone? Leste et sted at han slutter å lære moves når han er togekiss? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ja, det stemmer. http://www.serebii.net/pokedex-dp/176.shtml http://www.serebii.net/pokedex-dp/468.shtml Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Det er ikke mulig å bruke han "Move Relearner" fyren og lære togekiss angrep ettersom han går forbi de levelene togetic egentlig skulle lært angrep på f.eks? Om noen forsto hva jeg prøver å si, hehe. Endret 6. april 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det tror jeg ikke, men jeg har ikke prøvd. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hm, hva skjer når jeg fanger en pkm som skulle vært evolvet for lenge siden? F.eks. nå fikk jeg en lvl 17 weedle. Den evolver egentlig på lvl 7 og lvl 10. Vil den få evolve med en gang den blir 18 og 19 da? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ja. Kakuna på 18 og Beedrill på 19. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Gjøre en innsats med pokewalker? Hvorfor det? Det er jo bare å riste den litt... (jeg "gikk" 1000 skritt på to, tre minutter mens jeg så på tv...) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ikke cheat da Hacke pokewalker med å trene runkemuskeln Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Gjøre en innsats med pokewalker? Hvorfor det? Det er jo bare å riste den litt... (jeg "gikk" 1000 skritt på to, tre minutter mens jeg så på tv...) Har prøvd det selv, men virker som det ikke alltid funker, noen ganger får jeg plutselig mange skritt, mens andre ganger går den ikke opp i det hele tatt. Og ja, har prøvd å riste og bevege på den i alle mulige retninger når det skjer, dog med en gang jeg legger den i lomma og går litt, så kommer skritta med en gang. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hva er det den pokewalkeren gjør egentlig? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Gjøre en innsats med pokewalker? Hvorfor det? Det er jo bare å riste den litt... (jeg "gikk" 1000 skritt på to, tre minutter mens jeg så på tv...) Har prøvd det selv, men virker som det ikke alltid funker, noen ganger får jeg plutselig mange skritt, mens andre ganger går den ikke opp i det hele tatt. Og ja, har prøvd å riste og bevege på den i alle mulige retninger når det skjer, dog med en gang jeg legger den i lomma og går litt, så kommer skritta med en gang. Slik jeg har forstått det må du vente til skjermen skrur seg av før den begynner å telle skritt. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Da har jeg bestilt meg Nintendo DSI XL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Skjønner ikke at noen takler den PPI'en... Får nok fnatt av den på DSi. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Tør jeg spørre hva i alle dager PPI er? Hehe. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Har ikke hørt begrepet PPI før men går ut i fra at det er pixel-strech det dreier seg om. Og helt enig, det er jævlig nok på vanlig DS-skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå