Gå til innhold

Den store Pokemon tråden


Soildor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, må si at musikken i Ice Path er noe av det bedre jeg har hørt til nå. Irriterer meg litt at jeg husker så lite fra tiden jeg spilte Silver.

 

hehe, rart det der. Husk(a) selv ikke veldig mye av silver/gold/crystal før jeg tyvstartet på emulator, + jeg fant frem mitt gamle crystal. egentlig ikke så smart, med tanke på at man kan få "maks feeling" hvis man hopper rett til SS/HG :)

dette greide da ikke jeg, men jeg unnskylder meg med at jeg "tar en runde igjennom crystal..eller 2" for å sjekke om jeg legger merke til noen forandringer/forbedringer i de nye.. gleder meg til å få de :)

Lenke til kommentar

Kanskje det.. Kings Rock er til tider bannet fra kompetitivt siden det er et såkalt "hax-item", selv om det ikke er så ofte.

 

Møtte nettopp på Raikou helt tilfeldig, og heldigvis hadde jeg catcheren min (False Swipe, Mean Look, Hypnosis-Gallade) med EV-trent speed framst i partyet. Nå fikk jeg vite at Mean Look ikke blokkerer bruken av Roar i vilden. Bah.

Lenke til kommentar
Møtte nettopp på Raikou helt tilfeldig, og heldigvis hadde jeg catcheren min (False Swipe, Mean Look, Hypnosis-Gallade) med EV-trent speed framst i partyet. Nå fikk jeg vite at Mean Look ikke blokkerer bruken av Roar i vilden. Bah.

 

Åh, så sugent ... Men hva skal man da bruke for å hindre dem i å rømme? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Beklager dobbeltpost, men føler jeg kan ta en femminutters-bump for å komme med viktige nyheter!

 

Serebii.net sier

 

Generation V Game Reveal Dated

 

As we know, the new games are said to be revealled in the next issue of CoroCoro, due out on the 15th of this month. However, the first details about the Pokémon Sunday episode airing on April 11th state that they're going to reveal the games in a "shock announcement" in the episode. Normally, we get CoroCoro leaks before or around the 11th so it'll be curious to see which releases the news first. We'll keep you updated the second the news is announced so keep checking back.

Lenke til kommentar

edit: Alright, nå skal jeg begynne breedingen av min soon-to-be Dragonite. Hvem vil ha Adamante Dratinier? :)

 

 

Trodde Quiet nature var "inn" for tiden på Dratini og dens utviklings former jeg?

 

Sett mange som anbefaler denne:

Quiet, for the Anti-Lead set.

 

-Extremespeed

-Draco Meteor

-Fire Blast

-Earthquake

 

252Atk, 252 SpA, 4 Spe

 

Men igjen jeg har ikke stort peiling på hva som funker bra enda, men jeg syns den så spennende ut, driver å prøver å få extremespeed dratinien min med quiet nature for øyeblikket.

 

Edit: Spørsmål angående det over, Anti-Lead hva vil de si? Pokemon som er flink til å ta ut "lead" pokemonen til andre trenere?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Lurer på en ting, Har Togetic(female) hvis jeg parrer den med en ditto, vil dem togepien som klekkes der fortsatt ha Extrasensory da? Eller må jeg skaffe en Hoothoot/Noctowl trene den opp slik at den lærer Extremespeed for å så parre den med Togetic for å få Extrasensory?

 

Lurer siden moves kommer jo fra faren, mener jeg å huske...

Lenke til kommentar

Lurer på en ting, Har Togetic(female) hvis jeg parrer den med en ditto, vil dem togepien som klekkes der fortsatt ha Extrasensory da? Eller må jeg skaffe en Hoothoot/Noctowl trene den opp slik at den lærer Extremespeed for å så parre den med Togetic for å få Extrasensory?

 

Lurer siden moves kommer jo fra faren, mener jeg å huske...

 

Ja, egg-moves kan kun komme fra faren.

 

Første Adamant-Dratini klekt :)

 

edit: Knekkebrød; Du må gå opp til utgangen der Clair vil gi deg en TM, for så å gå ned igjen :)

Endret av ArilC
Lenke til kommentar

Faen så komplisert pokemon er blitt da :ermm:

 

 

Hehe, ja det kan du si, aldri brydd meg om breeding, ev trening osv... før nå, merker det er litt mer å holde styr på.

 

Edit: Nei, virker ikke som de har lyst til å gi meg en quiet nature dratini gitt :/

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...