Pokey Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Du må plassere ut objectene du trenger for å finne Gible (står på serebii) og så la de stå der i 100 dager. Kjedelige greier. Må vente for å finne Vibrava, Shelgon og Metang og.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hmm, må si at musikken i Ice Path er noe av det bedre jeg har hørt til nå. Irriterer meg litt at jeg husker så lite fra tiden jeg spilte Silver. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hmm, må si at musikken i Ice Path er noe av det bedre jeg har hørt til nå. Irriterer meg litt at jeg husker så lite fra tiden jeg spilte Silver. hehe, rart det der. Husk(a) selv ikke veldig mye av silver/gold/crystal før jeg tyvstartet på emulator, + jeg fant frem mitt gamle crystal. egentlig ikke så smart, med tanke på at man kan få "maks feeling" hvis man hopper rett til SS/HG dette greide da ikke jeg, men jeg unnskylder meg med at jeg "tar en runde igjennom crystal..eller 2" for å sjekke om jeg legger merke til noen forandringer/forbedringer i de nye.. gleder meg til å få de Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Adamant Tyranitar 252 Attack - 252 Speed - 4 HP - Dragon Dance - Stone Edge - Crunch - Fire Punch Idéer til held item? Kings rock? så får du ganske høy sjans på flinch Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kanskje det.. Kings Rock er til tider bannet fra kompetitivt siden det er et såkalt "hax-item", selv om det ikke er så ofte. Møtte nettopp på Raikou helt tilfeldig, og heldigvis hadde jeg catcheren min (False Swipe, Mean Look, Hypnosis-Gallade) med EV-trent speed framst i partyet. Nå fikk jeg vite at Mean Look ikke blokkerer bruken av Roar i vilden. Bah. Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Møtte nettopp på Raikou helt tilfeldig, og heldigvis hadde jeg catcheren min (False Swipe, Mean Look, Hypnosis-Gallade) med EV-trent speed framst i partyet. Nå fikk jeg vite at Mean Look ikke blokkerer bruken av Roar i vilden. Bah. Åh, så sugent ... Men hva skal man da bruke for å hindre dem i å rømme? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Aner ikke. Tok en stund før han brukte Roar. Å sleepe den er en god idé da. edit: Alright, nå skal jeg begynne breedingen av min soon-to-be Dragonite. Hvem vil ha Adamante Dratinier? Endret 2. april 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Beklager dobbeltpost, men føler jeg kan ta en femminutters-bump for å komme med viktige nyheter! Serebii.net sier Generation V Game Reveal Dated As we know, the new games are said to be revealled in the next issue of CoroCoro, due out on the 15th of this month. However, the first details about the Pokémon Sunday episode airing on April 11th state that they're going to reveal the games in a "shock announcement" in the episode. Normally, we get CoroCoro leaks before or around the 11th so it'll be curious to see which releases the news first. We'll keep you updated the second the news is announced so keep checking back. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) edit: Alright, nå skal jeg begynne breedingen av min soon-to-be Dragonite. Hvem vil ha Adamante Dratinier? Trodde Quiet nature var "inn" for tiden på Dratini og dens utviklings former jeg? Sett mange som anbefaler denne: Quiet, for the Anti-Lead set. -Extremespeed -Draco Meteor -Fire Blast -Earthquake 252Atk, 252 SpA, 4 Spe Men igjen jeg har ikke stort peiling på hva som funker bra enda, men jeg syns den så spennende ut, driver å prøver å få extremespeed dratinien min med quiet nature for øyeblikket. Edit: Spørsmål angående det over, Anti-Lead hva vil de si? Pokemon som er flink til å ta ut "lead" pokemonen til andre trenere? Endret 2. april 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ja, det er det det betyr. Quiet fungerer på en Mixed-Dragonite, men jeg går for kun Physical-moves. Er uansett ingen fan av minus speed-natures. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Lurer på en ting, Har Togetic(female) hvis jeg parrer den med en ditto, vil dem togepien som klekkes der fortsatt ha Extrasensory da? Eller må jeg skaffe en Hoothoot/Noctowl trene den opp slik at den lærer Extremespeed for å så parre den med Togetic for å få Extrasensory? Lurer siden moves kommer jo fra faren, mener jeg å huske... Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 hvorfor vil ikke de folka i dragons den gi meg en dratini? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Lurer på en ting, Har Togetic(female) hvis jeg parrer den med en ditto, vil dem togepien som klekkes der fortsatt ha Extrasensory da? Eller må jeg skaffe en Hoothoot/Noctowl trene den opp slik at den lærer Extremespeed for å så parre den med Togetic for å få Extrasensory? Lurer siden moves kommer jo fra faren, mener jeg å huske... Ja, egg-moves kan kun komme fra faren. Første Adamant-Dratini klekt edit: Knekkebrød; Du må gå opp til utgangen der Clair vil gi deg en TM, for så å gå ned igjen Endret 2. april 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Faen så komplisert pokemon er blitt da Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Well fuck yeah Alright, 3 Adamant Dratinis i boks! Har og en mild og en serious Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Faen så komplisert pokemon er blitt da Hehe, ja det kan du si, aldri brydd meg om breeding, ev trening osv... før nå, merker det er litt mer å holde styr på. Edit: Nei, virker ikke som de har lyst til å gi meg en quiet nature dratini gitt :/ Endret 2. april 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Hehe. Anbefaler deg å lese denne guiden, Nitrus Ihvertfall delene "Styles Of Play" og "Commonly Used Roles". Det er ikke veldig viktig, men hjalp ihvertfall meg med å forstå mer av dagens metagame Endret 2. april 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det dere prater om skjer i de nyere spill? har kun spilt alle spillene fra Blue,Yellow,Red og Gold,Silver,Crystal seriene. Noe ruby og firered. Men det dere prater om? Hva i hekk er det? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg vil tro de fleste her spiller Heart Gold eller Soul Silver. Remakes av Gold og Silver. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Stemmer, spiller HeartGold. Edit: Fikk endelig Dratini med Quiet nature, tok faen meg sin tid, kjenner fort at det å holde på slikt for lenge kan brenne deg ut fort. Endret 2. april 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå