Gå til innhold

Den store Pokemon tråden

Soildor

Anbefalte innlegg

Siden jeg kjeder meg veldig nå skal jeg skrive opp teamet mitt detaljert :)

Dette er altså på Platinum

Scizor

dpmfa212.png

Steel/Bug

level 65

Aerial Ace [Flying]

Swords Dance [Normal]

Night Slash [Dark]

X-Scissor [bug]

Porygon-Z

dpmfa474.png

Normal

Level 62

Psychic [Psychic]

Discharge [Electric]

Ice Beam [ice]

Tri Attack [Normal]

Empoleon

dpmfa395.png

Water/Steel

Level 62

Ice Beam [ice]

Flash Cannon [steel]

Surf [Water]

Drill Peck [Flying]

Houndoom

dpmfa229.png

Fire/Dark

Level 55

Iron Tail [steel]

Fire Blast [Fire]

Crunch [Dark]

Flamethrower [Fire]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh yeah, Pokémontråd! Gjengen på skolen har blitt helt hekta (ja, seriøst) på Pokémon for tiden. Det er en gruppe på 10-12 personer som sitter å spiller det konstant (emulert) når vi ikke har noe å gjøre. Det går dog mest i Sapphire og Leaf Green. Går saklig fort unna noen ganger, tar ikke lange tiden før man er gjennom et spill :)

Prøver forøvrig for tiden å få tak i den norske TV-serien - elsker de norske dubbingene av Pokémon :)

Lenke til kommentar
Prøver forøvrig for tiden å få tak i den norske TV-serien - elsker de norske dubbingene av Pokémon :)

Nei seriøst? Jeg hater den :p Digger den engelske versionen da. Har vel sett en 150 episoder av det, blir dårligere og dårligere etterhvert :p

Lenke til kommentar

Jeg har episode 1,2,3,4,24 og 25 på pcn (øverført fra VHS). Lasta de opp på youtube og ble banna... :(

Lenke til kommentar
Siden jeg kjeder meg veldig nå skal jeg skrive opp teamet mitt detaljert :)

Dette er altså på Platinum

Scizor

dpmfa212.png

Steel/Bug

level 65

Aerial Ace [Flying]

Swords Dance [Normal]

Night Slash [Dark]

X-Scissor [bug]

Porygon-Z

dpmfa474.png

Normal

Level 62

Psychic [Psychic]

Discharge [Electric]

Ice Beam [ice]

Tri Attack [Normal]

Empoleon

dpmfa395.png

Water/Steel

Level 62

Ice Beam [ice]

Flash Cannon [steel]

Surf [Water]

Drill Peck [Flying]

Houndoom

dpmfa229.png

Fire/Dark

Level 55

Iron Tail [steel]

Fire Blast [Fire]

Crunch [Dark]

Flamethrower [Fire]

Brukbart lag det der. :D

Selv har jeg Infernape på level 40 nå. Nest beste Pokémon er på level 12, så er ikke vanskelig å se at jeg ikke trener mange andre. :p Har tatt 3. gym nå. :cool:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har Shoddy men bruker det nesten aldri. Teamet mitt er ikke så veldig gjennomtenkt vet jeg, er mer sånn 'fang-en-awesome-pokémon-og-tren-den". Scizor har ikke en gang den derre Technican-abilityen. Som dere kanskje ser er HELE teamet mitt svak mot fighting.. Skal ordne meg et helt nytt et når jeg klarer post-nationaldex ligaen.

Poliwrath og Pidgeot<3

Noen som har andre idéer? Ny Scizor med rett ability skal på teamet uansett :)

Fortell om laget ditt Latias :) Legendariske er juks!

Lenke til kommentar

Laget mitt på Platinum?

Infernape lvl. 40

Togepi lvl. 19

Onix lvl. 13

Geodude lvl. 6

Starly lvl. 4

Bidoof lvl. 5

Greier ikke å slå vann-lederen. Angrer på at jeg ikke trente flere Pokémon samtidig. :wallbash: Får heller trene den litt mer, slik at jeg kan slå vannidiotene. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, klassisk tabbe. En venn av meg hadde 40 timer playtime når jeg fikk platinum og hadde kun trent infernape. Han klarte ikke ligaen, og jeg klarte den før han :| Tenkte egentlig på laget ditt på Shoddy.

En annen ting; Noen som har noen stailige pokémoner de vil bytte? :) Har gjerne lyst på en Growlithe. Kan tilby et Piplup-egg hvis noen melder seg :)

Lenke til kommentar
Hehe, klassisk tabbe. En venn av meg hadde 40 timer playtime når jeg fikk platinum og hadde kun trent infernape. Han klarte ikke ligaen, og jeg klarte den før han :| Tenkte egentlig på laget ditt på Shoddy.

Og det verste er at jeg faktisk anbefalte enn annen å ikke gjøre denne feilen, FØR jeg fikk spillet. :p Og så gjør jeg det selv, faen så tragisk. :p Eneste positive er at jeg kan trene opp noen av de legendariske Pokémonene jeg fanger før ligaen. :w00t:

SB laget poster jeg en annen gang. Orker ikke å åpne programmet nå... :p

En annen ting; Noen som har noen stailige pokémoner de vil bytte? :) Har gjerne lyst på en Growlithe. Kan tilby et Piplup-egg hvis noen melder seg :)

Growlithe er ikke så vanskelig å få. Kan enkelt skaffe deg den. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har et ganske fint planlagt 1st gen team da :)

Arcanine, Poliwrath, Pidgeot.. Electric og grass, halp.

Vet ikke helt hva jeg skal skrive nå men vil skrive noe for å holde tråden i gang. Skal ta en tur innom serebii for å se hvor jeg fanger stilige 1st gen pokés. Det jeg digger med Platinum er at man kan få nesten alle pokémonene uten trading! Legendariske og startere er selvfølgelig unntak.

Lenke til kommentar

Ahhh, the memories :) Husker første gang jeg spillte pokemon blå. Det var noe av det beste jeg hadde spillt noen gang :p Jeg klarte å få alle pokemonene (:D) men så ble spillet så fucka opp av missigno at jeg måtte starte på nytt. Jeg har i tillegg nesten alle spillene opp til når de begynte å komme på DS. Men selv om jeg har prøvd de fleste GB spillene så er old school the best school.

Lenke til kommentar
Pokémon i første klasse var kult da. Alle hadde tusenvis av kort som de byttet mot hverandre, og de fleste drev og spilte på GB. Var herlige tider, selv om det er bedre å være eldre. :p

Ahhh, pokemon kortene...Hvordan kunne jeg glemme de? :p Jeg hadde vel en god del tusen kort+- og det var nesten alltid gøy å bytte :p

Lenke til kommentar

Ah, de kortene har jeg fortsatt. Noen ordentlige perler, det er de.

Fanget nettopp en Pidgey i level 47, og alle statsene er under 100. Huff, må nok breeding til.

edit: Hva er det jeg preiker om, under 100? Har jo bare to som er over 50! 54, 43, 48, 49, 53. Herregud, dette er bare trasig.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar
Du har fanget en Pidgey. Statsene blir bedre etter hvert som den utvikler seg.

Men det beste er å breede, ja.

Blir jo bedre, men tenk så ille det er å trene en pokémon som ikke kan gjøre noe men samtidig trenger masse exp. for å levle :o

Akkurat nå gidder jeg ikke breede, siden jeg ikke klarer post-nationaldex ligaen.. Liga+Exp. Share er digg vettu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...