Nitrius Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Hvor mange HM'er er det i HG/SS da? 7? Er 8, om jeg ikke tar helt feil. Edit: Forskjellen fra D/P/PT er at man har whirlpool istede for defog. Endret 31. mars 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Det er det eneste negative med pokemon, HM's .. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Welcome to the Hall of Fame! FUCK YEAH. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Er Mewtwo i hulen i Cerulean i HG/SS? Utenfor står det en person som sier at det er en powerful pokemon inni, og kun de som har tatt alle 8 badges slipper inn. Noe å spare Master ballen til? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 når jeg lette gjennom cerulean cave fant jeg den ikke xD skal prøve igjen etter at jeg har slått red (skal bare ta ligaen 1 gang til først) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ja, bruk Master Ballen der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Kasta master ball på Ho Oh fordi den irriterte meg. Break Free ved 1 HP (false swipe) er BS. Bruker aldri legendaries uansett så gidder ikek dra med meg flere, trengte bare noe backup til Elite Four. Ombestemmer jeg meg kan jeg alltids dupe noen masterballer, men ser for meg at det blir ytterst festlig å ta 1HKO på MewTwo Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ja faen, er alt for lav catch rate på de der synes jeg. Brukte fortsatt en halvtime når den sov og hadde 1 HP igjen. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Ombestemmer jeg meg kan jeg alltids dupe noen masterballer Snakker du om å dupe i HG/SS? Eller i en av de eldre pokemon spilla? Endret 1. april 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) HG/SS. Kan dupe hva som helst i hvilket som helst spill om du vet hvordan Juksing? Ja, men synes de legenadary oppleggene deres begynner å bli en smule tåpelig... det er snart flere legendaries enn det var pokemon i første generasjon, man kan ikke bruke dem i normale kamper uansett (anses som feigt), man kan ikke breede dem for å kontrollere natur etc, og mange av dem får man ikke engang tak i uten å fysisk reise til diverse events. Er ikke fan av spill der man ikke kan "unlocke" alt ved å faktisk spille spillet Endret 1. april 2010 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hmm.. Catch rate ja... Men nå som jeg har SS er det da slik igjen at Lugia er på lv40 og Ho oh på lv70? Hvilket lv er MewTwo på da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Mewtwo er vel på 70 han også da. 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hmm.. Da ble jeg litt usikker på hvem som skal få master ball.. Husker jeg sikkert brukte 200000 på original silver på ultraballs til Ho-oh Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) HG/SS. Kan dupe hva som helst i hvilket som helst spill om du vet hvordan Ja vel, lyst til å si hvordan? Husker det var mulig å dupe ting i Blue/Silver ved å gjøre et eller annet ved PC boksen, men regner med at den metoden ikke funker lengre nå. Edit: Du får forresten Yellow Forest over Wifi Mystery Gift fra og med idag. Endret 1. april 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 hva er yellow forest? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Yellow_Forest Super område med MASSE Pikachu Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Er Aprijuice "arvtakere" til Poffins i D/P/PT? Eller finnes det en Poffin Case eller lignende i HG/SS? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 aprijuice øker vel pokeathleton stats. hva var poffins? høres ut som noe tull, som det sikkert var og. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Er Aprijuice "arvtakere" til Poffins i D/P/PT? Eller finnes det en Poffin Case eller lignende i HG/SS? Aprijuice er nesten som poffins, men er laget spesielt til Pokeathlon http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Apriblender Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå