Gå til innhold

Den store Pokemon tråden


Soildor

Anbefalte innlegg

Får å få pokemon fra Game Boy til Game Boy Advance, så må de vel innom Game Boy Color først, om jeg ikke tar helt feil. Deretter kan pokemon fra Game Boy Advance migreres til DS-spillene.

 

 

Hmm, GBC hadde jeg glemt. Så det er mulig? Pokemon fra GB: Blue/Red/Yellow til GBC: Silver/Gold/Crystal, så til GBA: Ruby/Sapphire/firered/leafgreen/emerald så over til DS spillene?

Jaja, tror jeg dropper hele greia, tenkte bare på at viss det skulle vise seg at jeg fortsatt hadde Mew på Blue, så kunne det jo vært artig å få den over på HG/SS.

 

Uansett, over på noe annet, noen som vet om noen fine pokemon man kan bruke som HM slaver? Sliter å finne som jeg kan bruke til surf for øyeblikket. Husker Bidoof eller noe slikt funka bra, men den er ikke så lett å få tak i for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett, over på noe annet, noen som vet om noen fine pokemon man kan bruke som HM slaver? Sliter å finne som jeg kan bruke til surf for øyeblikket. Husker Bidoof eller noe slikt funka bra, men den er ikke så lett å få tak i for øyeblikket.

 

 

Fikk endelig en Goldeen på kroken, så da har jeg en å lære surf værtfall, etter utallige ubrukelige magikarps, hehe.

Lenke til kommentar

Hehe, husker dere den gamle fyren utenfor gym-en til Erika(Celadon)? Tilogmed Crystal-spillet, pleide ikke han å si noe ala: "Ha Ha! This gym is great! It's full of young girls!"?

I HG siern i hvert fall: "Ha Ha! This gym is great! It's full of strong Trainers!"

 

Husker jeg feil eller har utviklerne blitt mer "politisk korrekte"? :p

Lenke til kommentar

Får å få pokemon fra Game Boy til Game Boy Advance, så må de vel innom Game Boy Color først, om jeg ikke tar helt feil. Deretter kan pokemon fra Game Boy Advance migreres til DS-spillene.

 

 

Hmm, GBC hadde jeg glemt. Så det er mulig? Pokemon fra GB: Blue/Red/Yellow til GBC: Silver/Gold/Crystal, så til GBA: Ruby/Sapphire/firered/leafgreen/emerald så over til DS spillene?

Jaja, tror jeg dropper hele greia, tenkte bare på at viss det skulle vise seg at jeg fortsatt hadde Mew på Blue, så kunne det jo vært artig å få den over på HG/SS.

 

Uansett, over på noe annet, noen som vet om noen fine pokemon man kan bruke som HM slaver? Sliter å finne som jeg kan bruke til surf for øyeblikket. Husker Bidoof eller noe slikt funka bra, men den er ikke så lett å få tak i for øyeblikket.

 

Jeg har Mew på min Emerald! :)

Lenke til kommentar

Hehe, husker dere den gamle fyren utenfor gym-en til Erika(Celadon)? Tilogmed Crystal-spillet, pleide ikke han å si noe ala: "Ha Ha! This gym is great! It's full of young girls!"?

I HG siern i hvert fall: "Ha Ha! This gym is great! It's full of strong Trainers!"

 

Husker jeg feil eller har utviklerne blitt mer "politisk korrekte"? :p

 

 

tror han sa "its full og women!" eller noe i firered, han sa ihvertfall ikke young girls der :p

 

Litt googling: http://boards.ign.com/pokemon_diamond_pearl/b8007/190365927/p1/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

DPP og HGSS har ikke de samme HMer uansett, så det er ikke grunnen. Men den trengs ikke for å fullføre storyen, bare for å utforske sideting

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...