Nitrius Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Får å få pokemon fra Game Boy til Game Boy Advance, så må de vel innom Game Boy Color først, om jeg ikke tar helt feil. Deretter kan pokemon fra Game Boy Advance migreres til DS-spillene. Hmm, GBC hadde jeg glemt. Så det er mulig? Pokemon fra GB: Blue/Red/Yellow til GBC: Silver/Gold/Crystal, så til GBA: Ruby/Sapphire/firered/leafgreen/emerald så over til DS spillene? Jaja, tror jeg dropper hele greia, tenkte bare på at viss det skulle vise seg at jeg fortsatt hadde Mew på Blue, så kunne det jo vært artig å få den over på HG/SS. Uansett, over på noe annet, noen som vet om noen fine pokemon man kan bruke som HM slaver? Sliter å finne som jeg kan bruke til surf for øyeblikket. Husker Bidoof eller noe slikt funka bra, men den er ikke så lett å få tak i for øyeblikket. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 du kan vel ikke linke mellom pokemon på gbc og gba? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Du kan linke mellom GBA og GBC jo. Hvilket spill ble ikke nevnt men selve linkingen fysisk funker. I know, fordi jeg pleide å linke min GBA med sølv med en kompis som hadde GBC med gull Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Nå tenkte jeg på Advanced-spillene, som ikke fungerer. Men du har rett i at GBC-spill kan linkes på GBA. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 jeg snakker om spillene til gba, ikke maskinen Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Uansett, over på noe annet, noen som vet om noen fine pokemon man kan bruke som HM slaver? Sliter å finne som jeg kan bruke til surf for øyeblikket. Husker Bidoof eller noe slikt funka bra, men den er ikke så lett å få tak i for øyeblikket. Fikk endelig en Goldeen på kroken, så da har jeg en å lære surf værtfall, etter utallige ubrukelige magikarps, hehe. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hehe, husker dere den gamle fyren utenfor gym-en til Erika(Celadon)? Tilogmed Crystal-spillet, pleide ikke han å si noe ala: "Ha Ha! This gym is great! It's full of young girls!"? I HG siern i hvert fall: "Ha Ha! This gym is great! It's full of strong Trainers!" Husker jeg feil eller har utviklerne blitt mer "politisk korrekte"? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 tror han sa "its full og women!" eller noe i firered, han sa ihvertfall ikke young girls der Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Får å få pokemon fra Game Boy til Game Boy Advance, så må de vel innom Game Boy Color først, om jeg ikke tar helt feil. Deretter kan pokemon fra Game Boy Advance migreres til DS-spillene. Hmm, GBC hadde jeg glemt. Så det er mulig? Pokemon fra GB: Blue/Red/Yellow til GBC: Silver/Gold/Crystal, så til GBA: Ruby/Sapphire/firered/leafgreen/emerald så over til DS spillene? Jaja, tror jeg dropper hele greia, tenkte bare på at viss det skulle vise seg at jeg fortsatt hadde Mew på Blue, så kunne det jo vært artig å få den over på HG/SS. Uansett, over på noe annet, noen som vet om noen fine pokemon man kan bruke som HM slaver? Sliter å finne som jeg kan bruke til surf for øyeblikket. Husker Bidoof eller noe slikt funka bra, men den er ikke så lett å få tak i for øyeblikket. Jeg har Mew på min Emerald! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hehe, husker dere den gamle fyren utenfor gym-en til Erika(Celadon)? Tilogmed Crystal-spillet, pleide ikke han å si noe ala: "Ha Ha! This gym is great! It's full of young girls!"? I HG siern i hvert fall: "Ha Ha! This gym is great! It's full of strong Trainers!" Husker jeg feil eller har utviklerne blitt mer "politisk korrekte"? tror han sa "its full og women!" eller noe i firered, han sa ihvertfall ikke young girls der Litt googling: http://boards.ign.com/pokemon_diamond_pearl/b8007/190365927/p1/ Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 La merke til et Flash ikke er en HM slik jeg er vandt til, men en TM, TM70. Denne har jeg kun én av, kan man skaffe flere? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ganske sikker på at de selger den i Goldenrod. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hvorfor i h...) fjerna de den som HM ? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Sikkert siden den ikke var HM i DPPt, og derfor kan de ikke la den bli HM i et annet 4th gen. spill. Eller noe sånt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jaja, ikke det at du lærer flash til mer enn en pokemon uansett. HM moves er noe dritt rett i gjennom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) DPP og HGSS har ikke de samme HMer uansett, så det er ikke grunnen. Men den trengs ikke for å fullføre storyen, bare for å utforske sideting Endret 31. mars 2010 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hvor mange HM'er er det i HG/SS da? 7? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Meganium wants to learn the move Light Screen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå