Khaffner Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Å fy faen, fikk gåsehud av hele seansen med HO-OH i HeartGold Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 husker når jeg skulle fange lugia, spammet den med ultraballer til den drepte seg selv med struggle >_> så restartet og brukte bare masterball, har 3 ekstra så gjorde ikke så mye. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg brukte masse reviver og Ultraballer på ingen ting. Alle pokemona mine faintet, men jeg lagret rett før kampen begynte. Vurderer nesten å bruke Masterballen på Ho-Oh, hva syns dere? Kan jeg få flere masterballer etterpå? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Når jeg skulle fange rayquaza på sapphire så brukte jeg 4 timer og skrudde av og på som en tulling. Gjør det. Master Ballen er verdt å ta vare på. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) ingen av pokemonene mine døde mot lugia fordi jeg smokescreenet den med typhlosion 6 ganger, nesten ingen av angrepene traff lettere å fange pokemon siden, da kan du skaffe sterke pokemon med status-moves som thunder wave, som gjør det lettere å fange pokemonen. men om du gidder så er en ekstra masterball alltid fint å ha btw på ruby/sapphire/emerald er det bare å paralusere den du skal fange, og bruke masse timer-balls? Endret 30. mars 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg har på Leaf Green, Sleeping powder på Venasaur. Kjekt å svekke de, legge de i lalle også kaste baller på de. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Er det slik at man bare får tak i en masterball i HS/SS også? Og når man kommer så langt at man kan få starter pokemonene fra red/blue fra Prof. Oak eller hvem det er, kan man få alle 3 eller kan man bare velge 1? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Du får 1 master ball i HG/SS men du kan vinne flere i ID.nr konkurransen i Goldenrod radiotower Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg brukte masse reviver og Ultraballer på ingen ting. Alle pokemona mine faintet, men jeg lagret rett før kampen begynte. Vurderer nesten å bruke Masterballen på Ho-Oh, hva syns dere? Kan jeg få flere masterballer etterpå? Nei, med mindre du vinner i lotto. Men du kan klone så mange Masterball du vil i Emerald, og dermed migrere dem til HG/SS. Er det jeg gjorde på Diamond og Platinum, og da fanget jeg alle vanskelige Pokémon med Masteball. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Klone masterballs i emerald? Warum? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hæ? Spør du hvordan man kloner? 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Nei jeg spør om hvorfor himmeln er blå, dritten min er vann og om det finnes noen gud . Endret 30. mars 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Kloning på Emerald 1. Dra til Battle tower, i Battle frontier. 2. Sett de Pokémonenene du vil klone i en boks. OBS! Opptil fem stykker. 3. Gå ut av pcen og save. 4. Gå inn i boksen igjen og hent Pokémonenene. 5. Snakk med den nærmeste damen som jobber i Battle Tower. (Multi Battle) 6. Velg to av de du har tatt ut av pcen. 7. Damen vil spør om du vil save spillet, og når du svarer 'Yes' vil spillet fryse i noen få sekunder, nå hun deretter begynner å snakke igjen, Skru av GBAen. 8. Når du slår på igjen sjekker du på partyet ditt og i boksen på pcen og vips så har du klona. Merk: 1. Om du ikke er helt sikker på kloning, bør du prøve noen ganger med noen dårligere Pokémon du ikke trenger. Når du føler deg sikker; God førnøyelse 2. Dette går BARE på Emerald. Ikke Ruby/Sapphire! EKSEMPEL Jeg har med meg seks Pokémon. De er følgende: Swellow Blastoise Charizard Raikou Tyranitar Feraligatr Jeg skal klone de fem her: Blastoise Charizard Raikou Tyranitar Feraligatr Da gjør jeg følgende: Først legger jeg inn de fem. Jeg bruker en tom boks, men det er ikke egentlig nødvendig. Den Pokémonen jeg har med meg nå er Swellow. Jeg saver. Deretter tar jeg ut de fem jeg la inn. Da ser partyet mitt slik ut igjen: Swellow Blastoise Charizard Raikou Tyranitar Feraligatr Hva gjør jeg da? Da snakker jeg med damen nærmest pcen. (Multi Battle) Hun spør hvilke Pokémon jeg vil bruke. Jeg svarer: Blastoise Charizard Hva gjør jeg da? Når damen spør om du er sikker, svar ja (yes). Spillet "fryser" i to sekunder. Når hun snakker til deg igjen, slå av spillet ditt. Hvordan kan jeg vite at jeg ikke har gjort feil? Sjekk Partyet ditt. Om du har alle fem (pluss Swellow) der, har du gjort rett. Da er de å finne på pcen også. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Grattis! Dæven HG og DS XL på play.com: DS XL: 1300 kroner HG: 270 kroner. Now, give me some goddamn skattepenger! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jepp. knappe 29 pund for det uten frakt og med pokewalker: http://www.play.com/Games/DS/4-/13068402/Pokemon-HeartGold-Version/Product.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå