mushi Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Spilte mye pokemon før n64 min brant opp (sammen med huset til han som lånte den). Etter det mista meg liksom litt piffen, og gameboyen ble også lagt i en skuff ett sted. Koselig mimretråd, kanskje jeg skal ta opp gb for en liten runde en dag (har foresten pokemontattis, så litt besatt er jeg da jo) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Noen som har en fungerende GBC-emulator og evt. Pokemon Blue/Red/Yellow? Hvor kan man laste ned? EDIT: Helst gratis, da.. Endret 15. februar 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Murto Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Knewt: Sender deg en PM Skal begynne med et nytt spill nå tenkte jeg etter å ha drevet med yellow en stund. Endret 12. mars 2009 av Murto Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Er ikke lenge til Platinum nå. 1 Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Noen som har en fungerende GBC-emulator og evt. Pokemon Blue/Red/Yellow? Hvor kan man laste ned? EDIT: Helst gratis, da.. jeg har det meste av GBA / GB emulatorer PM om du fortsatt er interesert^^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Da var Platinum i butikkene. Er det flere som skal kjøpe, eller som har kjøpt? Selv skal jeg få den som bursdagsgave om ti dager. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 kjøpte det på fredag, er mitt første pokemon spill siden gold/silver og det er ganske bra Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Mener de første orginale med bare de 151 pokèmonene er best jeg. Altså Blå, rød og gul. Noen som har en fungerende GBC-emulator og evt. Pokemon Blue/Red/Yellow? Hvor kan man laste ned? EDIT: Helst gratis, da.. Søk på visualboyadvance Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Da var det bestillt... fått gode karakterer også, så det ser bra ut Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tenker på å handle en DS og kjøpe de nye Pokemon spillene men er ganske ny og har et par spørsmål. Hva er forskjellen på Platinum or diamond og pearl? Lurer også på hvordan trading fungerer siden det er enkelte pokemon jeg har hatt lyst på men kunne ikke fått dem siden jeg har spilt via emulator. Trenger du to DS,er får å trade? Håper noen kan svare. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Platinum er bedre. Den har mange nye former på enkelte Pokémon, og har mange flere funksjoner. Og du trenger ikke nødvendigvis to DS. Du kan bytte Pokémon med folk over hele verden hvis du har Wi-Fi. Så du trenger ikke to DS'er. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Å, som jeg savner Pokémon på gameboy. Red, Blue, og Yellow kommer alltid til å være best..de nye DS spillene kan ikke måle seg en gang. Lenke til kommentar
Aikiarntsen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tenker på å handle en DS og kjøpe de nye Pokemon spillene men er ganske ny og har et par spørsmål. Hva er forskjellen på Platinum or diamond og pearl? Lurer også på hvordan trading fungerer siden det er enkelte pokemon jeg har hatt lyst på men kunne ikke fått dem siden jeg har spilt via emulator. Trenger du to DS,er får å trade? Håper noen kan svare. Hovedforskjellen ligger i hvilke pokemon du kan fange, og hvor. Platinum har fååt noen endringer fra Diamon og perl. Det har blitt lagt til litt i historien, noen av kampanimasjonene har blitt endret og det har blitt lagt til en "Battle Frontier" der man kan kjempe under forskjellige regler. I Diamond og Pearl var det kun et "Battle Tower", dette er fortsatt i Platinum. For å bytte pokemon trenger man enten to DSer, eller tilgang på trådløst nett, enten uten kryptering eller med WEP kryptering, siden spillene ikke støtter noen annen form for kryptering. oversikt over de forskjellige versjoneksklusive pokemonene: http://www.serebii.net/platinum/exclusives.shtml http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Ver...C3%A9mon#Sinnoh håper dette svarer på spørsmålene dine Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 De skal jo komme med en remake av Gold/Silver, så bilr gøy fremover. Pokémon Heart Gold/Soul Silver skal de hete. 1 Lenke til kommentar
Aikiarntsen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 De skal jo komme med en remake av Gold/Silver, så bilr gøy fremover. Pokémon Heart Gold/Soul Silver skal de hete. Ja, det blir (forhåpentligvis ) bra har gode minner fra de spillene Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er det noen andre her som har kjøpt Platinum? 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før? Jeg elsker pokémon. Game-boy spillene er klart de beste spillene jeg noen sinne har spilt. Kan spille de om og om igjen, blir ikke lei. Kjøpte meg en deilig grønn DS-lite og Platinum to dager etter at det kom til europa. Har slått Elite4 nå, men er ikke ferdig enda Laget mitt består av Scizor (Stål/Insektspokémon), Empoleon (Stål/Vannpokémon), Porygon (Normal) og Houndoom (Mørk/Ildpokémon). Favorittspillene mine er Red, Crystal og Fire Red, da jeg mener de har best story, og ikke har så mange stygge pokémoner. Nintendo har virkelig tapt seg på monsterdesign etterhvert, men jeg overlever. Eksempel på original og tøff pokémon: Eksempel på ny og teit pokémon: edit: Kule wallpapere, yo http://anime-wallpapers.com/pokemon/p2 Endret 4. juni 2009 av Pokey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Begynte på Platinum i dag. Er på vei mot andre gymmen, mens min beste Pokémon er Monferno i lvl. 25. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nice, da blir andregymmen no match. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Gidder rett og slett ikke prøve noen av de nyere spillene. Har en følelse av at jeg vil bli veldig skuffet, vil heller leve med gode minner fra jeg var mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå