Pokey Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Fuck yeah! Fanga lv 24 Staryu på route 47 med surf.. viste seg å være 10% sjans der, mot 4% på good rod Nice, den har sykt godt movepool Lucifer (Meowth) evolvet nettopp til Persian edit: Sitter forresten i Serebii.net-IRCen. Veldig gøy der, men fikk nettopp fem-minuttersban for å linke til Smogon. [20:11] <APG> I think they should make one wher your a normal trainer, you catch your first pokemon as a rattata or whatever and the whole game is jsut standing in one spot waiting for people to walk by Endret 28. mars 2010 av ArilC Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Tre kjappe spørsmål fra en n00b. 1. Totodilen min gikk opp i level og fikk Rage, men da måtte jeg først kvitte meg med en av de andre skillene. Er det noen mulighet for å få de gamle skillene tilbake om jeg angrer meg? Tenker om jeg har 200+ pokemons, lærer feil skill og må restarte... 2. Kan jeg gi nytt navn til pokemonene jeg har? 3. Hvordan tjener jeg mer penger? Må jeg lete etter trenere, eller kan jeg på et vis sloss mot samme trenere om igjen og om igjen for å grinde penger? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Tre kjappe spørsmål fra en n00b. 1. Totodilen min gikk opp i level og fikk Rage, men da måtte jeg først kvitte meg med en av de andre skillene. Er det noen mulighet for å få de gamle skillene tilbake om jeg angrer meg? Tenker om jeg har 200+ pokemons, lærer feil skill og må restarte... Det kan du. Det vil koste en item kalt Heart Scale, som du kan vinne i Pokéthlon-minigamene. Så tidlig er det ikke veldig viktig. 2. Kan jeg gi nytt navn til pokemonene jeg har? Når du kommer til Goldenrod City kan du forandre nickname på pokémonene dine så mange ganger du vil helt gratis 3. Hvordan tjener jeg mer penger? Må jeg lete etter trenere, eller kan jeg på et vis sloss mot samme trenere om igjen og om igjen for å grinde penger? Du må nok finne nye trenere, men ettersom du fortsetter videre vil du møte nye trenere. Dette blir mitt innlegg nummer 1000, føl deg beæret! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 2. Kan jeg gi nytt navn til pokemonene jeg har? 3. Hvordan tjener jeg mer penger? Må jeg lete etter trenere, eller kan jeg på et vis sloss mot samme trenere om igjen og om igjen for å grinde penger? 2: Ja, husker ikke hvor . 3: Elite four for eksempel Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 til han/hun med spearow: du skal gi den til en dude øst for byen med førstegym. mitt team nå: Lugia Lv. 60 - Extrasensory * - Blizzard * - Surf * - Aeroblast Typhlosion Lv. 61 - Eruption - Swift - SmokeScreen * - Lava Plume Aerodactyl Lv. 71 - Fly - Thunder Fang * - Crunch * - Rock Slide Machamp Lv. 60 - Rock Tomb * - DynamicPunch * - Revenge - Seismic Toss * Scizor Lv. 59 - X-Scissor - Bullet Punch - Night Slash * - Swords Dance * = moves som kanskje/skal fjernes. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 til han/hun med spearow: du skal gi den til en dude øst for byen med førstegym. Det fant jeg ut, men jeg har ikke Fly akkurat nå så det får vente. Fant ut at man kunne fjerne brevet (men ikke via PCen som med andre items) så da fikk jeg lagt fuglen fra meg. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Du kan tjene litt penger ved å selge items du ikke trenger til shops.. feks Nuggets gir 5000 raske Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Anbefaler deg å drepe Seismic Toss på Machamp ASAP. Scizoren ser konge ut, går ut i fra at den har Technician. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Seismic Toss gir bare skade utifra brukerens level, så da maks 60dmg i dette tilfellet.. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Du kan tjene litt penger ved å selge items du ikke trenger til shops.. feks Nuggets gir 5000 raske Er dette første gang du spiller Pokemon eller? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Du kan tjene litt penger ved å selge items du ikke trenger til shops.. feks Nuggets gir 5000 raske Er dette første gang du spiller Pokemon eller? Har spilt alle generasjonene jeg. Hvorfor spør du om det egentlig? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Spørsmål, hvordan fungere Pal Park i HG/SS når du har DSi/DSi XL? Nå husker ikke jeg dette 100%, men det er jo slik at du kan overføre pokemon fra de spillene som kom på GBA o.l, men siden DSi og DSi XL ikke har noe GBA slot så vil vel Pal Park så og si være ubrukelig på disse to konsollene, eller? Edit: Ikke at jeg bruk for funksjonen til Pal Park, da jeg ikke har noen av de eldre spillene lengre, er bare nysgjerrig. Endret 29. mars 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Du kan tjene litt penger ved å selge items du ikke trenger til shops.. feks Nuggets gir 5000 raske Er dette første gang du spiller Pokemon eller? oooh, mr. tough guy. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Spørsmål, hvordan fungere Pal Park i HG/SS når du har DSi/DSi XL? Nå husker ikke jeg dette 100%, men det er jo slik at du kan overføre pokemon fra de spillene som kom på GBA o.l, men siden DSi og DSi XL ikke har noe GBA slot så vil vel Pal Park så og si være ubrukelig på disse to konsollene, eller? Edit: Ikke at jeg bruk for funksjonen til Pal Park, da jeg ikke har noen av de eldre spillene lengre, er bare nysgjerrig. Jeg har hørt at man kun kan trade med D/P/P, og at du må gå gjennom disse spillene for å transfere fra de andre spillene. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Du kan tjene litt penger ved å selge items du ikke trenger til shops.. feks Nuggets gir 5000 raske Er dette første gang du spiller Pokemon eller? oooh, mr. tough guy. lol, what. Jeg syntes det var morsomt at du påpekte for oss at vi kan selge ting vi ikke trenger, og da spesifikt Nugget. Trodde dette var allment. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg bare svarte en av nybegynnerne her, og jeg satt ikke på noe quote Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Du kan tjene litt penger ved å selge items du ikke trenger til shops.. feks Nuggets gir 5000 raske Er dette første gang du spiller Pokemon eller? oooh, mr. tough guy. lol, what. Jeg syntes det var morsomt at du påpekte for oss at vi kan selge ting vi ikke trenger, og da spesifikt Nugget. Trodde dette var allment. Hint: Les tråden før du klager på andre som hjelper til. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hint: Quote slik at man slipper slike misforståelser. Det var en gyldig grunn av vesleengen å nevne det med nuggets, men når det så ut som om det bare sto helt ute av context var det bare morsomt. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Problemet er at folk er vandt til å komme til siste innlegget som er skrevet, men etter oppdateringen kommer du til siste lest. Mange som tror de svarer på det som er skrevet sist, men i realiteten er langt bak. Uansett, hvor langt har dere gått med polkewalkeren? Noen som har gått heftige turer for å unlocke nye veier der eller? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg skal ta en tur til Oslo snart, er spent på hvor mange skritt det blir! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå