Gå til innhold

Den store Pokemon tråden

Soildor

Anbefalte innlegg

Fuck yeah!

Fanga lv 24 Staryu på route 47 med surf.. viste seg å være 10% sjans der, mot 4% på good rod

Nice, den har sykt godt movepool :)

Lucifer (Meowth) evolvet nettopp til Persian :)

edit: Sitter forresten i Serebii.net-IRCen. Veldig gøy der, men fikk nettopp fem-minuttersban for å linke til Smogon.

[20:11] <APG> I think they should make one wher your a normal trainer, you catch your first pokemon as a rattata or whatever and the whole game is jsut standing in one spot waiting for people to walk by

Endret av ArilC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tre kjappe spørsmål fra en n00b.

1. Totodilen min gikk opp i level og fikk Rage, men da måtte jeg først kvitte meg med en av de andre skillene. Er det noen mulighet for å få de gamle skillene tilbake om jeg angrer meg? Tenker om jeg har 200+ pokemons, lærer feil skill og må restarte... :p

2. Kan jeg gi nytt navn til pokemonene jeg har?

3. Hvordan tjener jeg mer penger? Må jeg lete etter trenere, eller kan jeg på et vis sloss mot samme trenere om igjen og om igjen for å grinde penger?

Lenke til kommentar

Tre kjappe spørsmål fra en n00b.

1. Totodilen min gikk opp i level og fikk Rage, men da måtte jeg først kvitte meg med en av de andre skillene. Er det noen mulighet for å få de gamle skillene tilbake om jeg angrer meg? Tenker om jeg har 200+ pokemons, lærer feil skill og må restarte... :p

Det kan du. Det vil koste en item kalt Heart Scale, som du kan vinne i Pokéthlon-minigamene. Så tidlig er det ikke veldig viktig.

Når du kommer til Goldenrod City kan du forandre nickname på pokémonene dine så mange ganger du vil helt gratis :)

3. Hvordan tjener jeg mer penger? Må jeg lete etter trenere, eller kan jeg på et vis sloss mot samme trenere om igjen og om igjen for å grinde penger?

Du må nok finne nye trenere, men ettersom du fortsetter videre vil du møte nye trenere.

Dette blir mitt innlegg nummer 1000, føl deg beæret! :D

Lenke til kommentar

2: Ja, husker ikke hvor .

3: Elite four for eksempel

Lenke til kommentar

til han/hun med spearow: du skal gi den til en dude øst for byen med førstegym.

mitt team nå:

249.pngLugia Lv. 60

- Extrasensory *

- Blizzard *

- Surf *

- Aeroblast

157-m.pngTyphlosion Lv. 61

- Eruption

- Swift

- SmokeScreen *

- Lava Plume

142-m.pngAerodactyl Lv. 71

- Fly

- Thunder Fang *

- Crunch *

- Rock Slide

068-m.pngMachamp Lv. 60

- Rock Tomb *

- DynamicPunch *

- Revenge

- Seismic Toss *

212-m.pngScizor Lv. 59

- X-Scissor

- Bullet Punch

- Night Slash *

- Swords Dance

* = moves som kanskje/skal fjernes.

Lenke til kommentar

til han/hun med spearow: du skal gi den til en dude øst for byen med førstegym.

Det fant jeg ut, men jeg har ikke Fly akkurat nå så det får vente. Fant ut at man kunne fjerne brevet (men ikke via PCen som med andre items) så da fikk jeg lagt fuglen fra meg.

Lenke til kommentar

Spørsmål, hvordan fungere Pal Park i HG/SS når du har DSi/DSi XL? Nå husker ikke jeg dette 100%, men det er jo slik at du kan overføre pokemon fra de spillene som kom på GBA o.l, men siden DSi og DSi XL ikke har noe GBA slot så vil vel Pal Park så og si være ubrukelig på disse to konsollene, eller?

Edit: Ikke at jeg bruk for funksjonen til Pal Park, da jeg ikke har noen av de eldre spillene lengre, er bare nysgjerrig.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Spørsmål, hvordan fungere Pal Park i HG/SS når du har DSi/DSi XL? Nå husker ikke jeg dette 100%, men det er jo slik at du kan overføre pokemon fra de spillene som kom på GBA o.l, men siden DSi og DSi XL ikke har noe GBA slot så vil vel Pal Park så og si være ubrukelig på disse to konsollene, eller?

Edit: Ikke at jeg bruk for funksjonen til Pal Park, da jeg ikke har noen av de eldre spillene lengre, er bare nysgjerrig.

Jeg har hørt at man kun kan trade med D/P/P, og at du må gå gjennom disse spillene for å transfere fra de andre spillene.

Lenke til kommentar

Du kan tjene litt penger ved å selge items du ikke trenger til shops.. feks Nuggets gir 5000 raske

Er dette første gang du spiller Pokemon eller?

oooh, mr. tough guy.

lol, what.

Jeg syntes det var morsomt at du påpekte for oss at vi kan selge ting vi ikke trenger, og da spesifikt Nugget. Trodde dette var allment.

Lenke til kommentar

Du kan tjene litt penger ved å selge items du ikke trenger til shops.. feks Nuggets gir 5000 raske

Er dette første gang du spiller Pokemon eller?

oooh, mr. tough guy.

lol, what.

Jeg syntes det var morsomt at du påpekte for oss at vi kan selge ting vi ikke trenger, og da spesifikt Nugget. Trodde dette var allment.

Hint: Les tråden før du klager på andre som hjelper til.

Lenke til kommentar

Problemet er at folk er vandt til å komme til siste innlegget som er skrevet, men etter oppdateringen kommer du til siste lest. Mange som tror de svarer på det som er skrevet sist, men i realiteten er langt bak.

Uansett, hvor langt har dere gått med polkewalkeren? Noen som har gått heftige turer for å unlocke nye veier der eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...