Elefantmesteren Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 han skal vel ha med en slowpoke på teamet, og skal ha rett nature? jeg har nå en lvl 29 machoke, en lvl 32 quilava og en lvl 32 aerodactyl. skal starte på ferden over det store havet med alle øyene. er vel egentlig ikke så langt, men hatet alltid å gå over der når jeg var mindre og spilte crystal. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Man er vel litt vel desperat dersom man bruker fem timer på å lete etter en riktig Slowpoke så tidlig i spillet. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 To timer! Tingen er at jeg skal wipe EV-ene når jeg har spilt gjennom spillet og trene den opp igjen på nytt. Etter at jeg begynte med EV-ing klarer jeg ikke å ha feil nature på ting. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 WOW! 10 timer på å ta ligaen! har selv snart 8 timer, men har dog brukt mye tid på å finne team og prøvd pokeathlon tingen ved national park.. tar vel greit 4 badgen i dag Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Den kuleste av alle er jo selvfølgelig Venonat! Desverre useless. Fant meg forresten en Relaxed Slowpoke. Det var nært nok. Er det forskjell på om de er relaxed, hasty, scared, osv?? Det forandrer på statsene. http://www.smogon.com/dp/natures/ Min jakt og opptrening av Slowpoke har ført til at jeg ikke har tatt gym nr. 2 enda og har 5 timer played. Togepi-egget klekte i Slowpoke Well, lol. Jeg har 6 timer played og har ikke funnet gym nr 1 ennå... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Rekorden min på Crystal er 11 timer, men alt har gått mye tregere etter at jeg ble introdusert til natures thecrow; Hvilken level er pokémonene dine i da? Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Man er vel litt vel desperat dersom man bruker fem timer på å lete etter en riktig Slowpoke så tidlig i spillet. altså. bare fordi du liker å skynde deg som faen med spillet, betyr det ikke at alle andre liker det og? Jeg greier å ta ligaen like fort som deg, men jeg ser da ikke poenget? skal man ikke kose seg med spillet? og tusle rundt og bygge opp ett strøkent team, og kose seg er da mye morsommere. Endret 27. mars 2010 av ZtriCk-T Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det er bare min mening, sier ikke at det er fasiten. Liker å bygge opp et ordentlig lag, men det gjør jeg etter ligaen. Bryr meg ikke noe særlig om natures før ligaen heller. For all del, du kan gjøre hva du vil, gjør meg ingenting. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Har aldri greid å slå Whitney på første forsøk før nå Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Alle sleit med Whitney i original Silver, og alle sier de sliter med henne nå også, men hun var jo enkel... brukte lv 22 Flaaffy og 1 superpotion... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Hmm... Ble usikker igjen... Skal jeg droppe min lv 20 Pidgeotto og begynne å trene en Zubat? La merke til at den blir Crobat på hapiness og ikke trade Har jo brukt Pidgey i nesten alle spillene, så det å få litt forandring hadde vert bra... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Hvordan er det med Lugia og Ho-oh i HS/SS? Altså er det slik at du får Ho-oh i HS og Lugia i SS? Eller kan du velge/fange begge? Endret 27. mars 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Vil tro det der er som det var i de originale spillene. Altså, om du spiller HG så får du Ho-oh tidligere i spillet enn Lugia, men når du skal fange Lugia er den da på et mye høyere nivå enn det Ho-oh er. Spiller du SS vil du kunne fange dem i motsatt rekkefølge, og da vil Ho-oh kunne fanges på et høyere nivå. Så ja, hvis det er slik jeg tror, så kan du fange begge i både HG og SS. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Du kan fange begge, men du får Lugia tidligere i SoulSilver enn i HeartGold og vise versa. Crobat er veldig god og åpenbart bedre enn Pidgeot statsmessig. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 tror jeg har rundt 11 timer nå, og skal starte på radio tower. etter det blir det å utforske hele whirl islands, før jeg drar til sistegym. jeg visste ikke at crobat var så sterk, zubat og golbat suger jo. da skal jeg i hvertfall ha en crobat på neste gjennomspilling. thecrow77: 6 timer og ennå ikke funnet 1. gym? lol ArilC: hva går IV/EV-trening ut på, egentlig? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Gjøre Pokémon sterkere, seff. http://www.youtube.com/watch?v=reVP7H8zw3w&feature=related EDIT: Bedre video. Endret 27. mars 2010 av Latias 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Aldri tenkt over hvor mye det er i pokemon trening.. Jeg har aldri tenkt over IV/EV.. jeg bare ser ting går opp på hvert lv jeg Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 det så ekstremt kjedelig ut.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ikke når det gir resultater EV-trening er ikke noe man gjør mens man spiller gjennom spillet selvfølgelig. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Rekorden min på Crystal er 11 timer, men alt har gått mye tregere etter at jeg ble introdusert til natures thecrow; Hvilken level er pokémonene dine i da? De jeg har til nå: Totodile lvl 13 (den jeg startet med) Pidgey lvl 8 Metapod lvl 7 Spinarak lvl 5 Rattata lvl 5 Hoothoot lvl 5 Caterpie lvl 4 Sentretl vl 4 Ting har tatt tid, men dette er det første Pokemon-spillet jeg har, og jeg liker å ta meg tid til å gjøre morsomme ting. Når jeg finner en ny pokemon ute i skogen sloss jeg helt til jeg får tak i den, og prøver deretter å la en kjempe en stund for å se om den er noe tess. Og selvsagt har jeg tenkt å få så mange pokemons som overholdet mulig og trene hele gjengen. Dessuten gir jeg navn til alle pokemon'ene, og det kan ta tid å finne bra navn etterhvert. Har tenkt å basere en hel gruppe på superheltene fra DC, men navnet må passe med pokemon'en. Rattata kaller jeg Ratgirl, og var nært å kalle Hoothoot for Hawkgirl. Men med et sånt navn passet Hooters bedre. (trivia: Hooters er en kjent strippeklubb, om dere ikke visste det.) Endret 27. mars 2010 av thecrow77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå