vesleengen Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hvordan sender jeg fra min egen Platinum til min SoulSilver? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Du trenger 2 DS-er går jeg ut i fra. Jeg farmer etter en Slowpoke nå som water-type, men Starmie er helt sjuk så gå for den hvis du får tak i en edit: Første Slowpoken var hasty, helvete heller. Endret 26. mars 2010 av ArilC Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Har vært så utrolig irritert på HM's opp igjennom tidene dårlige moves, som det ikke går ann å fjerne, med mindre man går og remover dem, men da har man jo en åpen plass. føler nesten at jeg er den eneste som holder av en eller to pokemon som kan lære hm's isteden for de jeg trener.. eller gjør flere det? ihvertfall, jeg synes de skulle fjernet HM's fra pokemon, ødelegger noe ille når man MÅ ha rock smash, strength, o.l på de man trener.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Bruker selv HM-slaver, altså Pokémon som kun har HM-moves. HM-moves på mine beste Pokémon har jeg ikke, med mindre det er surf. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Team ser ut til å bli foreløpig: Quilava (26) Pidgeotto (20) Flaaffy (27) Scyhter (21) Trenger da minst en til, da water type tenkte jeg, men veit ikke hva... Noen forslag? Kom gjerne med hvorfor også Selv har jeg tenkt litt på Starmie Jeg er ennå tidlig i spillet (har bare syv pokemons), men laget mitt foreløpig er: Totodile (lvl 12) Rattata (lvl 5) Hoothoot (lvl 3) Et kjapt spørsmål: Jeg har en metapod lvl 6 med meg, men den kan ikke gjøre noe annet enn å kaste Hard på seg selv? Er den helt ubrukelig, eller vil den senere få noe offensivt? Og btw kan jeg fange flere av samme type? Endret 26. mars 2010 av thecrow77 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Metapod vil bli offensiv når den utvikler seg til Butterfly, men absolutt ingen Pokémon jeg hadde tatt med meg i ligaen. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Du kan levle den ved å sende den inn i kamp først og så bytte til en sterkere pokémon. Den vil utvikle seg til Butterfree i level 10, men den er ikke noe veldig spesielt bortsett fra at den er sykt kul. edit: Damn you, Latias! Endret 26. mars 2010 av ArilC Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Metapod blir til Butterfree på lv 10, så du må ha metapod til å være første pokemon ut, for så å bytte til en annen, som vinner kampen, da blir XP delt på begge. Butterfree/bedrill er Ok pokemon, men etter lv 20 så blir de hengende alt for langt etter Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Slowpoke nummer to ble Impish.. RAGE Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Argh!!! GTS er en VITS! ALLE skal ha starter eller legendary lv 100 for selv en magicarp Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Det er ikke noe nytt. Du burde avtale med noen, få vedkommendes FC, og dermed bytte. 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Lettere sagt en gjort... Kjenner ingen som spiller Pokemon lenger Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Registrer deg på det offisielle Pokémonforumet, og start opp en tråd her. Du får som regel det du vil ha. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Meh, får for det meste bare svar av femåringer. Jeg ga opp da jeg ble bannet for å skrive at jeg ikke ville at de skulle lage en femtegenerasjon med Pokémoner. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Haha, overrasker ikke meg. Mange rare mods der. 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ser for meg pokemon avdelingen hos nintendo: Alle sitter rundt et bord stille og rolig, da noen bare RAGEr totalt! HAHAH Klarer de en bra 5gen så blir jeg overrasket animeen er vel foreløbig satt til ut 15 sesong Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Har ikke fått skaffet meg HeartGold enda, men sliter likevel litt med å finne ut hvilke Pokémon jeg skal ha på laget. Er ikke lett å velge når alle de feteste monstrene er av Poison-type, gitt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Alle de feteste? Sikker på at du ikke har blitt forgiftet? 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Den kuleste av alle er jo selvfølgelig Venonat! Desverre useless. Fant meg forresten en Relaxed Slowpoke. Det var nært nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå