Latias Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Fire Red var jo fellesnevneren for de gamle GB-spillene. Men det har ikke kommet en nyere versjon enda. Kanskje en remake av Kanto vil være aktuelt i de neste DS-spillene etter HG/SS. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Finnes det DS emulator da ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 http://tinyurl.com/co8lhf 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 i founds it self. Skal svømme etter ROM's senere idag. Lenke til kommentar
Saliph Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Fikk Pokemon Soulsilver i posten idag, hadde glemt at jeg hadde forhåndsbestilt Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 fra usa? når er eu launch? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 fra usa? når er eu launch? 25. mars, altså neste torsdag. 1 Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Er det ikke 26. mars da? Har foresten forhåndsbestilt fra Gamestop og fikke en Arceus Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Kan mann bytte pokemon med hvem som helst på platinum? isåfall hvordan? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Kan mann bytte pokemon med hvem som helst på platinum? isåfall hvordan? Du kan bytte mellom alle DS-spillene (Diamond. Pearl, Platinum, HeartGold, SoulSilver). Dette krever at du haren ekstra DS eller bytter med en venn. Du kan også bytte via nettet, men det krever at du har fullført Oreburgh Gym. Du kan bytte online via GTS i Jubilife City. Dersom du mener mellom GBA og DS spill kan du kun migrere fra GBA til DS, men ikke motsatt. Da setter du bare i begge spillene i DS'en og reiser til Pal Park. Håper dette hjelper litt Endret 21. mars 2010 av VarCon Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Dersom du mener mellom GBA og DS spill kan du kun bytte fra GBA til DS og motsatt. Da setter du bare i begge spillene i DS'en og reiser til Pal Park. Feil. Du kan ikke bytte fra DS til GBA. Men du kan migrere fra GBA til DS, altså at Pokemon fra GBA går over til DS. Du kan ikke sende Pokémon fra DS til GBA. 1 Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Dersom du mener mellom GBA og DS spill kan du kun bytte fra GBA til DS og motsatt. Da setter du bare i begge spillene i DS'en og reiser til Pal Park. Feil. Du kan ikke bytte fra DS til GBA. Men du kan migrere fra GBA til DS, altså at Pokemon fra GBA går over til DS. Du kan ikke sende Pokémon fra DS til GBA. skrev litt feil der ja. Mente migrere Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Men du kan ikke migrere fra DS til GBA. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvordan funker den migreringa egentlig? Husker jeg hadde ett av du første Pokemon spillene til DS før jeg solgte den men gadd aldri å komme så langt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvordan funker den migreringa egentlig? Husker jeg hadde ett av du første Pokemon spillene til DS før jeg solgte den men gadd aldri å komme så langt http://www.youtube.com/watch?v=GBtSarISasQ&feature=related 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Me hva i ... "Kan ikke ha HM moves"? Da er jo hele vitsen borte omtrent da... Jeg husker ikke hvem som hadde hva på mine men jeg bryr katta i hva pokemonene mine hadde så den ene hadde surf, den andre fly and so on Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Er jo bare å dra til Move Delete-fyren da. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Kan han delete HM i hytt og pine ? Om du svarer ja nå går jeg ut å skyter meg med 3-løpshagla... Endret 21. mars 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Kan han delete HM i hytt og pine ? Om du svarer ja nå går jeg ut å skyter meg med 3-løpshagla... Ja. http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Move_deleter Kan jeg spørre hvorfor du skal skyte deg selv? 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Fordi jeg har spilt pokemon siden sjuende uten å vite om det og banna meg blå hver jævla gang jeg hadde behov for å slette den jævla HM-en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå