Liberalistiske Samebror Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 emulator, kan noen sende meg link? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 http://vba.ngemu.com/ ROMs må du finne selv, siden det er mot forumreglene :/ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Selv holder jeg på med å trene en Roserade som skal se sånn her ut: Modest Roserade @ Focus Sash 4 HP / 252 Special Attack / 252 Speed Ability: Natural Cure -Sleep Powder -Toxic Spikes -Leaf Storm -Hidden Power Ice tatt litt fra Smogon, og litt fra en venn Breedingen gikk perfekt, og har kun EV-treningen igjen. Husker ikke helt hvordan IV-spreaden gikk, men siden dette er mitt første seriøse prosjekt, gadd jeg ikke lete etter perfekte IVer. Det jeg husker fra IVene var at SpA og Speed endte på over 25, og HP på over 20. Ferdig med den nå Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 et kjapt spørsmål, flame body på magmortar, den gjør så egg klekker kjappere? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 et kjapt spørsmål, flame body på magmortar, den gjør så egg klekker kjappere? Jepp. Flame Body eller Magma Armor halverer antall skritt. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Naive Gallade @ Quick Claw 256 Spe/256 Atk ~ False Swipe ~ Hypnosis ~ Mean Look ~ Psycho Cut Catcher Alt untatt attack-evtreningen ferdig! Mean Look var eggmove fra Gastly og Hypnosis lærer Ralts i level 43. Psycho Cut fikk jeg med Heart Scale på Gallade og False Swipe er TM fra den store butikken Endret 18. oktober 2009 av Pokey Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Naive Gallade @ Quick Claw 256 Spe/256 Atk ~ False Swipe ~ Hypnosis ~ Mean Look ~ Psycho Cut Catcher Alt untatt attack-evtreningen ferdig! Mean Look var eggmove fra Gastly og Hypnosis lærer Ralts i level 43. Psycho Cut fikk jeg med Heart Scale på Gallade og False Swipe er TM fra den store butikken Jeg vil tro at 252 spe, 252 attack og 4/6(?) hp er riktig, siden man får en stat point per 4 ev eller noe sånt? Kan hende jeg er helt på jordet, siden jeg akkurat har begynt med det selv^^ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det har du helt rett i, men jeg gadd ikke telle så nøyaktig når jeg trente speed (telte bare hvor mange ganger jeg slo treneren med 6 magikarps). Den ekstra HP-staten man får ville nok ikke bidratt med mye uansett. Lenke til kommentar
bamsemumss Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) mange som har kjøpt SS/HG? Endret 28. november 2009 av bamsemumss Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ikke jeg. Venter til de kommer ut i Norge, og da tror jeg egentlig at jeg går for HG. Du har kjøpt SS alt, antar jeg? I så fall, åssen fungerer det med bytting/overføring av pokémon fra Platinum til SS/HG? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 på emerald: Kan du der fange de pokemonene som var satt kun til ruby eller sapphire? eller er det noen man ikke kan fange? Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Bestilte HeartGold fra Kanada, forventer det i dag eller i morgen. Gleder meg! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 på emerald: Kan du der fange de pokemonene som var satt kun til ruby eller sapphire? eller er det noen man ikke kan fange? Disse kan du ikke fange. Forøvrig er Serebii en knallbra side for Pokémon-fans. Finner alt av informasjon der. Her kan du se hvor du møter alle Pokémon i Emerald. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 kan du møte Serebi "naturlig" i emerald? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 kan du møte Serebi "naturlig" i emerald? Du mener Celebi, sant? Nei, det kan du ikke. Eneste måten du kan få den på, er via Nintendo-events. Nå begynner Emerald å bli et så gammelt spill, at det mest sannsynlig ikke kommer events for det spillet lenger. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg bruker emulator da. Kan sikkert alltids bruke en cheat Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Åja, daså. Det kan du nok. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg spiller emerald fordi jeg elska Ruby/sapphire har fremdeles sapphire fysisk med alle legendarypokemon (latias og latios - rett?) samt dobbelt opp av alle reg-pokemonene og Rayquaza. Hva var det siste spillet som kom ut til GBA? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Har du meg også? Siste spillet som kom ut var Emerald. Om man ser bort ifra Mystery Dungeon-spillene. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Kom det en fellesnevner for fire og leaf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå