VarCon Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Bare å søke opp "Pokemon Heart Gold/Soul Silver walktrough" på Youtube, så finner du haugevis med guider Hvor fikk du spillet fra forresten? Forhåndsbestilte du den japanske utgaven? Bestilte selv fra Play-Asia for flere uker siden, ble sendt 11. september og skulle være fremme innen ti virkedager, ser dog ikke ut til at det stemte i mitt tilfelle, har passert ti dager og enda ikke noe spill på meg Vet ikke om det er lov å diskutere det her, men det finnes oversatte ROMs Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det er det gamle silver den gamle game boy'en og spillene mine er fortsatt så gode som nye Ah, hehe Regnet med at vi snakket om remakene jeg, de er jo så "in" fortiden. Guide til gamle Silver finner du her: http://guidesarchive.ign.com/guides/12865/ Er klar over at det finnes "alternativer" ja, men jeg foretrekker å spille på DSen, gir en egen følelse Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Er klar over at det finnes "alternativer" ja, men jeg foretrekker å spille på DSen, gir en egen følelse http://dealextreme.com/details.dx/sku.29476 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Er klar over at det finnes "alternativer" ja, men jeg foretrekker å spille på DSen, gir en egen følelse http://dealextreme.com/details.dx/sku.29476 Den kommer vel neppe frem før spillet kommer frem Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Er klar over at det finnes "alternativer" ja, men jeg foretrekker å spille på DSen, gir en egen følelse http://dealextreme.com/details.dx/sku.29476 Den kommer vel neppe frem før spillet kommer frem Prøver bare å være til hjelp jeg Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Er klar over at det finnes "alternativer" ja, men jeg foretrekker å spille på DSen, gir en egen følelse http://dealextreme.com/details.dx/sku.29476 Den kommer vel neppe frem før spillet kommer frem Prøver bare å være til hjelp jeg Ah, beklager, var ikke meningen å virke så negativ. Selvfølgelig hyggelig at du vil hjelpe! Ser bare ikke ut som om det finnes noen alternativer til å vente. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Er klar over at det finnes "alternativer" ja, men jeg foretrekker å spille på DSen, gir en egen følelse http://dealextreme.com/details.dx/sku.29476 Den kommer vel neppe frem før spillet kommer frem Prøver bare å være til hjelp jeg Ah, beklager, var ikke meningen å virke så negativ. Selvfølgelig hyggelig at du vil hjelpe! Ser bare ikke ut som om det finnes noen alternativer til å vente. Det var bare en spøk Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Lulz. Menneh, har dere med Platinum skaffa dere Oak's Letter og Shaymin eller? Tilgjengelig via Mystery Gift nuh til 8. november. Lenke til kommentar
bamsemumss Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Lulz. Menneh, har dere med Platinum skaffa dere Oak's Letter og Shaymin eller? Tilgjengelig via Mystery Gift nuh til 8. november. hadde glemt den eventen. takk for at du minte meg på det Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Har hentet WonderCardet, men finner ikke DS-laderen så jeg får ikke fanget den enda Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jeg som sliter med å koble meg til Wi-Fi. Kan jo låne naboens usikre nett for noen minutter, slik at jeg får Shaymin. Endret 2. oktober 2009 av Latias 1 Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Akkurat gravd frem Pokemon Diamond fra hylla igjen og tenkte jeg skulle ta en titt over teamet. Kunne trengt noe hjelp med moves, items, og om de jeg har er bra eller ikke. Togekiss: Item: None Nature: Modest Stats: 374/122/289/372/329/359 Moves: Air Slash, Aura Sphere, Roost, Thunder wave Tyranitar: Item: None Nature: naughty Stats: 359/346/258/251/213/142 Moves: Facade, Dragon Claw, Thunder fang, Earthquake Scizor: Item: None Nature: adamant Stats: 267/393/220/117/183/190 Moves: Swords Dance, iron Head, False swipe, Aerial Ace Umbreon: Item: leftovers Nature: calm Stats: 346/141/265/156/394/157 Moves: Confuse Ray, Moonlight, Toxic, Faint Attack Milotic: Item: None Nature: Modest Stats: 394/197/257/328/349/261 Moves: Ice Beam, Surf, Recover, Aqua Ring trenger jeg mer attack i laget mitt? Noen jeg burde bytte ut? Vil ikke ha ubers forresten^^ takk på forhånd Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Togekiss:Item: None Nature: Modest Stats: 374/122/289/372/329/359 Moves: Air Slash, Aura Sphere, Roost, Thunder wave Bra nature. Item: Leftovers. Moveset: ~ Nasty Plot ~ Roost ~ Air Slash ~ Aura Sphere Selv er jeg ikke noe stor fan av Togekiss. Finnes mange Pokémon som er bedre. Tyranitar:Item: None Nature: naughty Stats: 359/346/258/251/213/142 Moves: Facade, Dragon Claw, Thunder fang, Earthquake Feil nature. Beste er Jolly/Adamant. Item: Leftovers/Life Orb Moveset: ~ Dragon Dance ~ Crunch ~ Stone Edge ~ Fire Punch / Aqua Tail Scizor:Item: None Nature: adamant Stats: 267/393/220/117/183/190 Moves: Swords Dance, iron Head, False swipe, Aerial Ace Riktig nature. Item: Life Orb Moveset: ~ Swords Dance ~ Bullet Punch ~ Brick Break / Superpower ~ Bug Bite / Roost / Quick Attack Umbreon:Item: leftovers Nature: calm Stats: 346/141/265/156/394/157 Moves: Confuse Ray, Moonlight, Toxic, Faint Attack Careful nature hadde vært tingen. Item: Leftovers/Chople Berry Moveset: ~ Mean Look ~ Baton Pass ~ Wish ~ Taunt / Yawn / Protect / Toxic Milotic:Item: None Nature: Modest Stats: 394/197/257/328/349/261 Moves: Ice Beam, Surf, Recover, Aqua Ring Siden du har Modest nature på denne, så burde du ha Leftovers, og kjøre med disse angrepene: ~ Surf ~ Ice Beam / Toxic ~ Rest ~ Sleep Talk trenger jeg mer attack i laget mitt? Noen jeg burde bytte ut? Du kan jo begynne med å ha seks Pokémon på laget ditt. Gadd ikke å være for detaljert, for det virker ikke som om du er interessert i EV's og IV's. 1 Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Takk for svar Jo jeg er interessert i Ev's Og IV's, det er bare det at jeg kan ikke noe om det. vet ikke åssen jeg EV trainer, men er interessert i det ja Milotic er vel Ev'ed Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Fantastisk å se litt aktivitet i tråden. Endelig Hvis du vil lære hvordan du EV-trener kan du ta en titt her: http://www.smogon.com/dp/articles/ev_manual Jeg kan gladelig informere om at min flermåndelige jakt på Vulpix endelig er over B-) Selv holder jeg på med å trene en Roserade som skal se sånn her ut: Modest Roserade @ Focus Sash 4 HP / 252 Special Attack / 252 Speed Ability: Natural Cure -Sleep Powder -Toxic Spikes -Leaf Storm -Hidden Power Ice tatt litt fra Smogon, og litt fra en venn Breedingen gikk perfekt, og har kun EV-treningen igjen. Husker ikke helt hvordan IV-spreaden gikk, men siden dette er mitt første seriøse prosjekt, gadd jeg ikke lete etter perfekte IVer. Det jeg husker fra IVene var at SpA og Speed endte på over 25, og HP på over 20. Endret 10. oktober 2009 av Pokey Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Leste igjennom hele den du linket, og skjønner nå hele Ev traininga er liksom nesten helt fersk når det gjelder å spille mot andre jeg se, har alltid holdt meg til storyen Skal prøve å Ev trene etterpå, så snart jeg er ferdig med å male Takk^^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er det noe interesse for Shoddy Battle her fortsatt? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Og med noe mener jeg ikke to stykker, men opptil 5-6 stykker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå