bamsemumss Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hva er så gøy med japanske spill? er vel mange som ikke orker vente så lenge på den europeiske/amerikanske versjonen, som meg selv Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hvilken starter skal folka velge når HG/SS kommer ut? Har begynt å tenke på det alt, jeg. Men jeg har ikke kommet noe nærmere en løsning, for jeg liker alle så godt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Chikorita! ..also BUMP Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Magikarp med frenzy plant vel Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Magikarp med frenzy plant vel Når ble den en starter Pokémon? 1 Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Har hørt igjennom noen themene til HG/SS og må si jeg ble skuffet. Spesielt Goldenrod City og Lavender Town høres så "lystige" ut. Men jeg blir bare lei meg Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Magikarp med frenzy plant vel Når ble den en starter Pokémon? Når begynte den å lære frenzy plant? Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Yay, reprodusing/melking av spill merket Nintendo! Hva er det neste? Shiny Diamond og Smooth Pearl eller noe? Ærlig talt :/ Lenke til kommentar
bamsemumss Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Yay, reprodusing/melking av spill merket Nintendo! Hva er det neste? Shiny Diamond og Smooth Pearl eller noe? Ærlig talt :/ de bare laget SS og HG for og få tid tid og lage fler spill, kommer langt fler spill som ikke er remake hvis det var noe sånt du mente Endret 25. september 2009 av bamsemumss Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Yay, reprodusing/melking av spill merket Nintendo! Hva er det neste? Shiny Diamond og Smooth Pearl eller noe? Ærlig talt :/ Neste blir vel egentlig remake av R/S/E Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Yay, reprodusing/melking av spill merket Nintendo! Hva er det neste? Shiny Diamond og Smooth Pearl eller noe? Ærlig talt :/ Neste blir vel egentlig remake av R/S/E Verste er at det helt sikkert skjer og. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Og så kommer det vel en remake av FR/LG også. 1 Lenke til kommentar
bamsemumss Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Og så kommer det vel en remake av FR/LG også. fr/lg er jo et remake? Pokemon Blue og Pokemon Green.. remake av remake? funker det da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Og så kommer det vel en remake av FR/LG også. fr/lg er jo et remake? Pokemon Blue og Pokemon Green.. remake av remake? funker det da? Var jo det som var poenget, selv om det var litt dårlig formulert. 1 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Haha, kommer sikkert til å kjøpe R/S remake også Soul Silver eier forresten, spiller det as we speak Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Pokemon silver: Vet noen hvor jeg skal etter jeg har reddet den fyren i det radio tårnet (som er i tredje by, ved day-care og alt det.) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Bare å søke opp "Pokemon Heart Gold/Soul Silver walktrough" på Youtube, så finner du haugevis med guider Hvor fikk du spillet fra forresten? Forhåndsbestilte du den japanske utgaven? Bestilte selv fra Play-Asia for flere uker siden, ble sendt 11. september og skulle være fremme innen ti virkedager, ser dog ikke ut til at det stemte i mitt tilfelle, har passert ti dager og enda ikke noe spill på meg Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det er det gamle silver den gamle game boy'en og spillene mine er fortsatt så gode som nye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå