Nopros Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Pichatju (eller koss det skrives) er verdens beste pokemon !!! Noob Den er ikke verdens beste btw, men søt er den Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Men er ikke teddiursa søtere? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Den ser uskyldig ut, men ganske farlig når den utvikler seg da. 1 Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Arceus hvem er det? og hvor finne eg den? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Arceus_(Pok%C3%A9mon) 1 Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Du må lære deg å google, Minni Når du søker etter en pokemon, så kommer som regel Bulbapedia opp som første treff, altså denne siden . Der finner du all info du trenger om Arceus. Si fra dersom du plages med engelsken Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) forsto meg ikkje på den siden kan du ikkje foertelle meg? eg er ikkje så god i engelsk så dere er `? Endret 30. august 2009 av Minni_83 Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 har ei pokemin platinum bok det står alt om men det står ingeting om Arceus Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 hvilke pokemon er den beste å bruke og hvilke lvl må den være i? Arceus i lvl. 100. Siden du foreslo det, så kan du kanskje forklare det for oss? Altså hvordan man fanger Arceus? Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Via Nintendo events eller hacking? Tror du klarer deg fint uten Arceus, Minni. Bare tren opp dem du liker, du. Endret 30. august 2009 av Chacarron Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 hvilke pokemon er den beste å bruke og hvilke lvl må den være i? Arceus i lvl. 100. Siden du foreslo det, så kan du kanskje forklare det for oss? Altså hvordan man fanger Arceus? Spørsmålet var hvem som var best og i hvilken level. Var ingen spørsmål om hvor eller hvordan man fanger den der. 1 Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Latias: Korttidshukommelse? Minni spurte jo tross alt lenger opp på samme side om hvordan man fanger dem, hvilket du også svarte på. Da skulle man også tro at man kunne anbefale en pokemon som faktisk(lettere) lar seg fange enn altså Arceus. Minni: Har du TM54? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Latias: Korttidshukommelse?Minni spurte jo tross alt lenger opp på samme side om hvordan man fanger dem, hvilket du også svarte på. Da skulle man også tro at man kunne anbefale en pokemon som faktisk(lettere) lar seg fange enn altså Arceus. Minni: Har du TM54? Minni har vel nærmere 50 innlegg med spørsmål i tråden, så er litt vanskelig å huske hver og en av dem. 1 Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Janei det er ikke enkelt å være spamh@re. Jeg har aldri klart å fullføre mitt pearl. Jeg har mistet interessen to ganger etter 4-5 gym. Er jeg blitt for voksen, eller har spillet litt døtid akkurat da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Janei det er ikke enkelt å være spamh@re. Jeg har aldri klart å fullføre mitt pearl. Jeg har mistet interessen to ganger etter 4-5 gym. Er jeg blitt for voksen, eller har spillet litt døtid akkurat da? Blir det samme med meg etter ligaen. Mister interessen helt, og begynner å vente til neste spill på markedet. 1 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Da var Pokemon Soul Silver bestilt, regner med å ha det om to uker Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hva er så gøy med japanske spill? 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hva er så gøy med japanske spill? Alt er oppgitt i cm og kg, og ingen oversettelses feil Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Alle vet jo at det er jo japansk som gjelder for de virkelig hardbarka' pokéfansa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå