Chacarron Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ja, enig der. Det finnes haugevis av kule pokémon, også bruker "alle" legendariske. Det er veldig kjedelig å møte på de samma pokémonene igjen og igjen. Lenke til kommentar
bamsemumss Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ja, enig der. Det finnes haugevis av kule pokémon, også bruker "alle" legendariske. Det er veldig kjedelig å møte på de samma pokémonene igjen og igjen. nettopp :!: det fins over 400 andre pokemon og velge mellom hvorfor legendariske? Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 har møtt giratina men eg fanga den ikkje eg slosst mot den, kom ikkje på at eg skulle fanga den? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 har møtt giratina men eg fanga den ikkje eg slosst mot den, kom ikkje på at eg skulle fanga den? Da kan du glemme den nå. Fang noen Pokémon i Victory Road, og tren dem opp. 1 Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 hvilke pokemon er anbefalt å fange? Lenke til kommentar
bamsemumss Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 har møtt giratina men eg fanga den ikkje eg slosst mot den, kom ikkje på at eg skulle fanga den? du kan møte giratina igjen om du vill fange den, men i annen form tror jeg. hva er teamet ditt du bruker nå da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 hvilke pokemon er anbefalt å fange? Spørs hvordan resten av laget ditt ser ut. 1 Lenke til kommentar
bamsemumss Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Noen her som har tengt og kjøpe HG/SS japansk versjonen når den kommer? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Noen her som har tengt og kjøpe HG/SS japansk versjonen når den kommer? Nei. Er jo ikke så kult å spille et japansk spill når man ikke kan japansk. Men kommer til å kjøpe engelske versjonen. 1 Lenke til kommentar
bamsemumss Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Noen her som har tengt og kjøpe HG/SS japansk versjonen når den kommer? Nei. Er jo ikke så kult å spille et japansk spill når man ikke kan japansk. Men kommer til å kjøpe engelske versjonen. omtrent bare vi som snakker her jo oki.jeg har tenkt til og kjøpe det hvertfall Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 I går utviklet Rhyhorn til Rhydon her. Sterk pokemon! Har nå Azumarill, Staraptor, Infernape, Rhydon og Luxray. Noen tips til en pokemon som jeg kunne hatt i tillegg? Lenke til kommentar
To9Rene Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kansje en Gress pokemon. Teamet mitt er Infernape, Crobat, Octillery og Mismagius. Noen som vet når HG og SS kommer til Europa eller Amerika? Lenke til kommentar
bamsemumss Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kansje en Gress pokemon. Teamet mitt er Infernape, Crobat, Octillery og Mismagius.Noen som vet når HG og SS kommer til Europa eller Amerika? dato er ikke satt, den vil komme en gang rundt midt i 2010 Lenke til kommentar
Patney Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kansje en Gress pokemon. Teamet mitt er Infernape, Crobat, Octillery og Mismagius.Noen som vet når HG og SS kommer til Europa eller Amerika? dato er ikke satt, den vil komme en gang rundt midt i 2010 Mer spesifikt Vår 2010. Jeg gleder meg veldig, G/S er helt klart den beste spillgenerasjonen og en oppdatert remake med masse, masse mer innhold er ikke å forakte. Lenke til kommentar
bamsemumss Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kansje en Gress pokemon. Teamet mitt er Infernape, Crobat, Octillery og Mismagius.Noen som vet når HG og SS kommer til Europa eller Amerika? dato er ikke satt, den vil komme en gang rundt midt i 2010 Mer spesifikt Vår 2010. Jeg gleder meg veldig, G/S er helt klart den beste spillgenerasjonen og en oppdatert remake med masse, masse mer innhold er ikke å forakte. ja oki. er enig.. regner med og kjøpe den japanske versjonen nå 12 september og da antagelig kjøpe den motsatte spille på engelsk Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hvordan gress pokemon da? Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 nå er mitt team: Abomasnow 40, Houndoom 82, pontya 34, Floatzel 44, Gabite 43, og Graveler 34. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) nå er mitt team: Abomasnow 40, Houndoom 82, pontya 34, Floatzel 44, Gabite 43, og Graveler 34. Hvorfor i svarte har du kun trent opp houndoom? Er jo bare dumt og trene opp en sterk pokemon, det hadde vært mye bedre om du hadde trent de andre også så det hadde vært samme level på alle ca. Endret 16. august 2009 av skylinepower Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 holder på å trene de andre nå, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå