KKake Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vurderer seriøst å kjøpe en DSi og Pokémon Platinum. Savner Pokémon-tidene. Spesielt den tiden jeg hadde PKNM Crystal, det var awesome! Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 eg har jo fått dilla og avhenging av pokemon nå, spille på dsien hverdag, platinum. Lenke til kommentar
To9Rene Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Bynt å spilt Pearl igjen. Teamet mitt foreløpig er Chimchar, Zubat og Onix. Spilte også Pokemon Gold og Pokemon Stadium i sin tid så jeg vurderer å kjøpe Pokemon spillet til wii. Hørt at det er likt det på N64. Er det forresten Battle Tower på DP sånn som det var på R/S/E eller er det noe annet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 I Emerald er det Battle Fronteir, ikke Battle Tower. Men ja, det er BT i DP. 1 Lenke til kommentar
To9Rene Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Må man bruke metal coat på Onix og trade den for at den skal utvikles? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Må man bruke metal coat på Onix og trade den for at den skal utvikles? Jepp. 1 Lenke til kommentar
To9Rene Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Slitsomt. Vet du om man kan bytte til f.eks Pokemon Sapphire eller Fire Red, rett fra GBA spillet til DS spillet? Og vil noen bytte så si ifra. Endret 8. august 2009 av totre123 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Du kan bare bytte fra GBA til GBA. Du må enten ha to GBA (og en linkkabel), eller kjenne noen som har det. 1 Lenke til kommentar
To9Rene Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Men jeg har hørt at du kan bytte pokemon fra Pokemon Sapphire som du setter i gba sloten i dsen og til DS spillet. Burde vel gå ann det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Men jeg har hørt at du kan bytte pokemon fra Pokemon Sapphire som du setter i gba sloten i dsen og til DS spillet. Burde vel gå ann det. Du kan migrere/overføre. Det er ikke det samme som å bytte. Pokémonene blir ikke utviklet på denne måten. 1 Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ah, dro nettop fram den gamle GameBoy Advancen min og begynte å spille Pokemon Gold. Noen i Trondheim som har noen nyere spill å låne bort ? Lenke til kommentar
To9Rene Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Tror jeg bare gir opp Onixen jeg. Bra i defense og dårlig i resten. Fanga en Remoraid og utvikla til Octillery og jeg er veldig fornøyd. Geek Lenke til kommentar
Utenomjordisk Reke Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Synes å huske jeg har en Octillery i lvl 100 på Pokemon sølv med, Hyper Beam, Ice Beam, Aurora beam og Solar Beam eller noe sånt. Husker den bare hadde stråle angrep hvertfall siden den lærte seg nesten alle de av seg selv! Lenke til kommentar
To9Rene Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Da jeg fanga Remoraid så hadde han både Aurora Beam og Psybeam så det er godt mulig Den hadde høyere i attack statsene men lavere i defense statsene til Monferno. Og er det bare meg eller er DP spillene lengre enn RSE? På Sapphire kom jeg til Tredje gym på under 1 time mens jeg trente mer enn en pokemon. Kommet til fjerde gymen på Pearl, og jeg har spilt pokemon i noen timer om gangen i nesten en uke. Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 hvem er bet mot golem og rhypererior? Lenke til kommentar
To9Rene Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Hvis du mener hvem som er best til å slå dem så ville jeg satset på en gress eller vann pokemon med mye Sp.Attack og Defense som f.eks Slowbro. Hvis du mener hvilken pokemon som er best av de to så er det ganske likt. Golem tåler special attatcks, altså skyte angrep litt mer enn Rypherior, men Rypherior har høyere HP og Attack enn Golem. Endret 10. august 2009 av totre123 Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Driver og spiller i Battle Frontier nå, og har møtt mange pokémon som jeg ikke møtte på i selve "historien" på Platinum. Likevel blir ikke disse monstrene lagret i den nasjonale pokédexen. Hvorfor er det sånn? Det hadde jo vært genialt å kunne bytte til seg disse pokémonene i Global Trade Station. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 BF er jo ikke noe obligatorisk, derfor Pokémonene der ikke teller på Pokédexen. 1 Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 så eg bør ha noen gras elle vannpokemon for å slå dei? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 så eg bør ha noen gras elle vannpokemon for å slå dei? Slå hvem? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå