Gå til innhold

Den store Pokemon tråden

Soildor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bynt å spilt Pearl igjen. Teamet mitt foreløpig er Chimchar, Zubat og Onix.

Spilte også Pokemon Gold og Pokemon Stadium i sin tid så jeg vurderer å kjøpe Pokemon spillet til wii. Hørt at det er likt det på N64.

Er det forresten Battle Tower på DP sånn som det var på R/S/E eller er det noe annet?

Lenke til kommentar
Men jeg har hørt at du kan bytte pokemon fra Pokemon Sapphire som du setter i gba sloten i dsen og til DS spillet. Burde vel gå ann det.

Du kan migrere/overføre. Det er ikke det samme som å bytte. Pokémonene blir ikke utviklet på denne måten. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da jeg fanga Remoraid så hadde han både Aurora Beam og Psybeam så det er godt mulig :)

Den hadde høyere i attack statsene men lavere i defense statsene til Monferno.

Og er det bare meg eller er DP spillene lengre enn RSE? På Sapphire kom jeg til Tredje gym på under 1 time mens jeg trente mer enn en pokemon.

Kommet til fjerde gymen på Pearl, og jeg har spilt pokemon i noen timer om gangen i nesten en uke.

Lenke til kommentar

Hvis du mener hvem som er best til å slå dem så ville jeg satset på en gress eller vann pokemon med mye Sp.Attack og Defense som f.eks Slowbro.

Hvis du mener hvilken pokemon som er best av de to så er det ganske likt.

Golem tåler special attatcks, altså skyte angrep litt mer enn Rypherior, men Rypherior har høyere HP og Attack enn Golem.

Endret av totre123
Lenke til kommentar

Driver og spiller i Battle Frontier nå, og har møtt mange pokémon som jeg ikke møtte på i selve "historien" på Platinum. Likevel blir ikke disse monstrene lagret i den nasjonale pokédexen. Hvorfor er det sånn? Det hadde jo vært genialt å kunne bytte til seg disse pokémonene i Global Trade Station. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...