Latias Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvorfor er det alltid slik at når man bruker roar eller whirlwind så skjer ikke movet før etter motstanderen har gjort sitt? Det er da ikke slik? Er sikkert bare Pokémonen som har dårligere speed. 1 Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Emerald - Skarmory - Spikes - Agility - Roar. Det funker ikke for meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Er din Pokémon i en høyere level enn motstanderen da? 1 Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ja, men det er bare snakk om 2-3lvls Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Da har den nok høyere speed også (selv om du har Agility). Prøv å møte Pokémon i veldig liten level, så får du se at Roar kan treffe først også. 1 Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nei, Roar har veldig lav priority, derfor vil det nesten alltid angripe sist(sa de på smogon) Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 På Route 222 står det en man og sier følgende "stop, stop! Yes you! Sunyshore city, which is down this road, had a major blackout! Crews are working in restoring power, but the road-s closed now." Er snakk om pokemon platinum. Hvordan kommer jeg meg forbi han Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 På Route 222 står det en man og sier følgende "stop, stop! Yes you! Sunyshore city, which is down this road, had a major blackout! Crews are working in restoring power, but the road-s closed now." Er snakk om pokemon platinum. Hvordan kommer jeg meg forbi han Har du vært i Distortion World? 1 Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 hvordan finne eg det Distortion World? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Her har du en komplett gjennomgang av hele spillet. 1 Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 eg har ikke vært på den øya i hjørnet av kartet ti høgre ope og den byen helt til høgre på kartet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Men har du møtt Giratina? 1 Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 er det en trener i gymsal? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 er det en trener i gymsal? ... Dette er Giratina: :!: 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvor mange GYM har du tatt da? 1 Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 På Route 222 står det en man og sier følgende "stop, stop! Yes you! Sunyshore city, which is down this road, had a major blackout! Crews are working in restoring power, but the road-s closed now." Er snakk om pokemon platinum. Hvordan kommer jeg meg forbi han Har du vært i Distortion World? Har ikke vært der nei, hvor jeg drar for og komme dit da? Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 må vist gå en plass fra oreburgh city, huske ikkje hvor, det var en kamerat aav meg så hjalp meg, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå