Soildor Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Her kan man diskutere alt inann pokemon så bare sett igang Pokemon spillene: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor <Diamond & PearlPlatinum Pkmn Battle Revolution Pokémon Ranger: Shadows of Almia Mystery Dungeon - Explorers of Time & Darkness My Pokémon Ranch Smash Bros Brawl Puzzle League Pokémon Snap Pokémon Ranger Mystery Dungeon Red & Blue Trozei Ruby & Sapphire Fire Red & Leaf Green Emerald Pkmn Colosseum Pokémon XD: Gale of Darkness Pokémon Dash Pkmn Channel Pokémon Box: RS Pinball RS Pikachu DS Tech Demo PokéPark Fishing Rally The E-Reader PokéMate Red/Blue Yellow Gold/Silver Crystal Pokémon Mini Puzzle Challenge Green TCG Pinball Stadium Super Smash Bros. Super Smash Bros. Melee> mer info om camper osv besøk Forummet Endret 24. desember 2008 av Soildor Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg liker Pokémon! 1 Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Pokemon - silver e best <3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg liker spillene best. Pleide å se mye på anime, men har blitt litt for lite av det i det siste. 1 Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 eg bynte og spille pokemon igjenn spiller pokemon silver på gamebay ganske artig onix FTW ! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg begynte faktisk å spille pokemon på pcen denne uken. Spiller pokemon blå nå. Hvilket spill mener dere er best? Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) eg bynte og spille pokemon igjenn spiller pokemon silver på gamebay ganske artig onix FTW ! pokemon -silver -Ruby / sapghire -Yellow -Fire Red duge ganske bra men har kunn rundet saphire eg spiller mest pokemon silver og Pokemon Crystal :D Endret 22. desember 2008 av Soildor Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Dere er jo Old School-spillere! Selv spiller jeg mest Diamond. Gleder meg til Pokèmon Platinum kommer! 1 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 husker da jeg var mindre, spilte gold edition og etter min mening er disse best siden det ikke er yber mange å fange. som jeg husker det hadde jeg over 1000 timer etter års spilling. hadde skaffet ca. 242 av 251, og da skjedde katastrofen, spillet havnet i min yngre brors lomme og rett i vaskemaskinen som ødela spillet. etter den ulykken orket jeg ikke mere av pokemon Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ganske tragisk måte å miste spillet sitt på da... 1 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Haha, altid kos med Pokemon Er mest animen det går i nå fortiden, har tenkt å se gjennom de fleste nye Diamond and Pearl episodene i løpet av de nærmeste ukene. Skal ikke se bort i fra at jeg tørker støv at DSen når Platinum kommer heller. Altid artig med nye Pokemon spill! Er til og med medlem av det offisielle Pokemon forumet i Norge jeg Ganske tragisk forum da, er vel nostalgien som gjør at jeg tar en tur innom av og til. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg var en av de første som ble registrert der... Pleier for det meste å være på Shoddy Battle og Diverse-delene. 1 Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Eg mener personeleg at dei gamle pokemon spela er dei beste pga dei nye er so oppskrytt PS kan nokon hjelpe meg med ein liste over vilke pokemon spill som finnest og kva *spillemaskin* dei er på? hadde vore til stor hjelp vist folk ville ha tak i et nytt spel eller noko lignande Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Husker jeg begynte med Crystal til Gameboy color. Åsume saker ass. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Eg mener personeleg at dei gamle pokemon spela er dei beste pga dei nye er so oppskrytt PS kan nokon hjelpe meg med ein liste over vilke pokemon spill som finnest og kva *spillemaskin* dei er på? hadde vore til stor hjelp vist folk ville ha tak i et nytt spel eller noko lignande Serebii Endret 24. desember 2008 av Latias 1 Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 husker da jeg var mindre, spilte gold edition og etter min mening er disse best siden det ikke er yber mange å fange.som jeg husker det hadde jeg over 1000 timer etter års spilling. hadde skaffet ca. 242 av 251, og da skjedde katastrofen, spillet havnet i min yngre brors lomme og rett i vaskemaskinen som ødela spillet. etter den ulykken orket jeg ikke mere av pokemon OJ stor spiller du altså Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) pokemon rød, blå, grønn og gul er bra.. ikke fult så stor fan av resten. Endret 24. desember 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Noen her som spiller Shoddy Battle, eller driver med sprites? 1 Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Noen her som spiller Shoddy Battle, eller driver med sprites? nei har faktisk aldrig høyrt om det :O Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 http://shoddybattle.com/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå