levlex Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Samsung forsøker seg på Guiness-rekord i løse luften. Les mer Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Så _utrolig_ mye absurd som gjøres. Jeg har for lengst konkludert med at folk rett og slett har for mye fritid. Lenke til kommentar
23042390n420 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ja... her sitter vi på diskusjon.no å kommenterer det. Fy faen vi har lite fritid! Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Hva foretrekker du; at de skal gjøre dumme stunts som dette eller bryte seg inn i huset ditt / begynne med kriminalitet? Jeg har for lengst konkludert at nordmenn er arrogante idioter som ikke vet annet enn å klage og syte på alt. (Brer dere over med en stor kam her, men det gjelder tross alt 70% av befolkningen... Altså dere som syntes George Carlin var en hykler.) Endret 22. desember 2008 av roy_nor Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Slapp av folkens. Det var en observasjon og ikke annet. Jeg klager _ikke_ over det. Ærlig talt. Dersom dere ser i signaturen min driver jeg og utvikler en GSM-celle-loggeboks. Hvorfor? Fordi jeg kan, og fordi jeg har lyst. Så innlegget kunne like gjerne være rettet mot meg selv. Det var altså på ingen måte en negativ kommentar, bare en observasjon. Lenke til kommentar
23042390n420 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Javel? Så du driver bare å hever postcounten din da? Og fyller opp diskusjon.no databasen bare med svada? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Med fare for å gå off-topic. Du mener altså at man bare er on-topic dersom man klager over noe? Rene observasjoner er off-topic? For da tror jeg godt over 50% av hele forumet her er off-topic. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det hadde vært morsomt om noen her på forumet som hopper i fallskjerm slår rekorden til Samsung. Jeg synst virkelig ikke et firma skal få holde en rekord, da dette kun vil bli utnyttet til markedsføring og profitt og ikke til skryting av personelige bragder. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Trolling/provosering og tilsvar på dette er fjernet fra tråden. Hold dere til emne. Reaksjoner på moderering taes på PM, ikke i tråden. Endret 22. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
thadon Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Noen som blir med på å slå rekorden på å skrive sms under bakken? Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg satt igang med å lese en artikkel om et rekordforsøk. Nå er jeg ferdig og har egentlig ikke blitt særlig forklart hva rekorden går ut på, annet enn at det har med sms i luften å gjøre. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Om forsøket lykkes eller ikke er ikke godt å si inntil Guinness-panelet har gjort opp sin mening. Dette vet vi vel ærlig talt allerede. Samsung fikk spalteplassen de ville ha, i alle fall her på Amobil. Dermed lyktes de. Lenke til kommentar
Svish Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ja... og hva gikk egentlig rekordforsøket ut på?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg