RBW Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Den tredje uken av desember 2008 er et tilbakelagt stadie. Her er vinnerne i julekalenderen for disse dagene. Les mer Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Å... Navnet mitt var der Synd det hadde feil etternavn Anyway, gratulerer til vinnerne Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 HØH! da ble det ikke noe på meg denne uka heller Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Er det sån at de som ikke er aktiv på diskusjon.no som vinner? Ser nesten aldri noen her inne som skriver at de har vunnet . Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Gratulerer til de som vant Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Er det sån at de som ikke er aktiv på diskusjon.no som vinner? Ser nesten aldri noen her inne som skriver at de har vunnet . Interessang teori.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Er det sån at de som ikke er aktiv på diskusjon.no som vinner? Ser nesten aldri noen her inne som skriver at de har vunnet . Interessang teori.... Jeg har vunnet en gang.. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Joda Papirkurrv, jeg vant faktisk dette nå i uke 3 av konkurransen https://prisguiden.no/product.php?productId=104811 men kan ikke se at det er kommet i salg ennå. Vet ikke om jeg har hovedkort som støtter det heller. Tror det er første gang jeg har vunnet noe som helst, takk hardware.no Endret 22. desember 2008 av -alias- Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Regner med at folk skriver opp familiemedlemmer på konkurransen óg, så det blir ikke rare greiene at få personer kommenterer at de har vunnet ;-) Får vel øke sjansene mine slik neste år Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg vinner jo aldri! Lenke til kommentar
rusle Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Noe sier meg at det er mange som titter innom hardware.no som ikke er aktive på forumet, faktisk så mistenker jeg at forumdelen er ganske liten i forhold til de som bare titter innom for å se om det er dukket opp noe som er verdt å lese. Og en konkurranse kan jo friste og er raskt å svare på. Jeg tviler ikke på at det er mange som ikke er aktive i forumet som vinner. Jeg er heller ikke moe særlig aktiv men det hender at jeg leter opp informasjon på forumet. Og nei jeg vant ikke jeg heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå