PaulKemp Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg har de siste dagene oppdaget hakkete lyd fra xboxen. La merke til det igår da jeg spillte fallout 3. Har sett litt rundt på nettet og ser ingen umiddelbar løsning. Noen som har opplevd dette? Det gjelder ikke bare fallout, men når jeg restarter maskina, hakker det under xbox-logo sekvensen også. Kan dette være tidlige tegn på rrod? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) har hendt at lyden har hengt seg, men skjer svært sjeldent. Plages ikke av det. (snakker her om tidelssekunder) Endret 22. desember 2008 av husgutt Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Sjekk om den optiske kabelen sitter skikkelig i, har opplevd samme selv, men da var det bare at kabelen holdt på å falle ut av X360'en. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Hehe, noen ganger er det enkleste det beste! Stemmer det at det var den optiske kabelen som stod dårlig i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå