Jobby Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Nå har jeg fått opp enn CS 1.6 server som står på Linux Ubuntu. Det som er problemet er at ALLE inni serveren får denne feilmeldingen: Error verifying STEAM UserID Ticket(server was unable to contact the authentication server Etter at de har fått feilmeldingen så detter de ut av server, så når de connecter igjen, så skjer akkurat det samme igjen etter en bestemt tid(5min). Har aldri hatt dette problemet i Win XP. Ja, alle i serveren sletta ClientRegistry.blob mappa, funker ikke uansett. Det er en feil i serveren. Jeg følgte denne guiden når jeg satt den opp: http://sipi.ws/Guider/FeilsQking/guide/i.p...de=server_linux Vil du inn i serveren å sjekke hva som skjer? Her er ipen: 81.166.42.39:27015 pw: fjell Har prøvd LAN og internett, skjer det samme med begge. "Could not establish connection to steam servers" Hvorfor får den ikke kontakt med steam serverene? Noen som vet hvordan man fikser dette? -Takker for all hjelp! Endret 22. desember 2008 av Fredrik-datanerd Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 i css måtte man definere sin egen ip i oppstarten av serveren med +/- ip husker ikke i farten. Sjekk ulike oppstartsalternativer Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har hatt lyst til å prøve linux i lang tid, men hver gang jeg skal lese noe om linux så er det som regel i sammenheng med et problem... Jeg tror jeg venter lenger ja:) Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har hatt lyst til å prøve linux i lang tid, men hver gang jeg skal lese noe om linux så er det som regel i sammenheng med et problem...Jeg tror jeg venter lenger ja:) Om du aldri starter å lære for du er redd for å støte på problemer så vil du aldri lære det. De fleste poster på forum om andre OS er også bassert på opplevde feil. Lenke til kommentar
Jobby Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Har prøvd å skrive inn +ip 81.166.42.39 +port 27015 i startfila, skjer ennå det samme, både på LAN og internett. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hadde dette problemet en stund på cs serveren min. Problemet ble borte når jeg brukte LAN ipen i start fila. altså "+ip <ipen serveren har på LAN> Lenke til kommentar
Jobby Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Funka ikke Endret 22. desember 2008 av Fredrik-datanerd Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 *venter spent* Lenke til kommentar
Jobby Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 "Could not establish connection to steam servers" Hvorfor får den ikke kontakt med steam serverene? Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det har ikke noe og si... jeg får også den geilmeldingen, men jeg har kontakt med steam serverene for det. Lenke til kommentar
Jobby Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Så det er OK å spille pcw å bli kicka hvert 5min pga av at det ikke er kontakt med steam serverene? Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Nei.... den feilmeldingen(Could not establish connection to steam servers) får jeg opp selvom jeg har kontakt med steam sine servere, men at man blir kicka hvert 5. min er selvfølgelig ikke bra. Lenke til kommentar
Jobby Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Løst!!! RETT: ./hlds_run -console -game cstrike +map de_dust2 +maxplayers 13 -autoupdate -secure +ip 192.168.1.102 Endret 22. desember 2008 av Fredrik-datanerd Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ja... var jo dette jeg har prøvd å vise deg hele dagen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå