Bebeluv Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Virker som om dette spillet faktisk kan bli bra. Gamer 2.0: Batman: Arkham Asylum Preview Play.tm: Preview Batman: Arkham Asylum Noen bilder i spoiler (flere bilder ligger på sidene) Endret 3. februar 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg tviler sterkt på at det er bra. En gyllen regel sier at alle spill basert på filmer er elendige, med et unntak: Om det står LEGO først i tittelen. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Jeg tviler sterkt på at det er bra. En gyllen regel sier at alle spill basert på filmer er elendige, med et unntak: Om det står LEGO først i tittelen. Joda, men man kan ikke nekte for at dette ser bedre ut enn hva feks, Transformers ble! Dessuten var ikke Spiderman 1 dårlig, det var et godt spill, 2ern var greit og 3 var ok. Så alle er ikke elendige, men MANGE. Det beste eksempelet er kanskje Riddick, det fikk jo råbra kritikk og var kjempe kult å spille på mange måter. Jeg har også troa på at dette blir bra, kanskje ikke veldig bra men rundt 7/10 (håper mer:P) det hadde vært artig. Spillet ble jo ikke et hastverk som måtte ut samtidig med The Dark Knight, og har vel heller ingen lik historie fra de to filmene med Christian Bale?. Får håpe det ikke bare forblir en drøm... Endret 22. desember 2008 av lyon Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 The Warriors ble da bra film spill. Men om jeg ikke er helt ute å kjører, mener jeg at dette spillet ikke skulle ha så veldig mye med filmene å gjøre. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Nå er ikke dette batman spillet basert på noen film, den er basert på noen av de nyere tegneseriene. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Som Sirius Cobra sier, Arkham Asylum er ikke basert på noen film, så utviklerne har mye større frihet sånn sett. De er ikke bundet til en viss historie, og dét er grunnen til at jeg tror dette kan bli bra. Grafikken kan man heller ikke klage på. Ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg tenker at et spill hvor så mye arbeid er lagt ned i å få det til å se så bra ut iallefall ikke kan være uspillbart. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Preview Batman: Arkham Asylum Med noen nye bilder Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har fulgt spillet i engelske Xbox blader iallefall i 3 måneder nå, og spillet høres og ser unektelig bedre ut enn "tolerabelt"., Batman ER tross alt verdens råeste detektiv. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Når er det kommer i butikkene? vet noen når det kommer eller? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skal ihvertfall teste demoen om den kommer. Ser ut som at spillet ikke har noe direkte med filmer eller tegneserier å gjøre. Det er jo da en bra ting. Typiske lisensierte spill som forsøker å ha samme handling som i filmen, det funker aldri. Se bare på Harry Potter-spillene. Makan til makkverk skal man se lenge etter. Bra at disse utviklerne forsøker å gjøre noe utav Batman og ikke bare melke. Virker som om de er et relativt nytt utviklerstudio som forsøker å skape seg et navn. Da bør de jo også ha ambisjonene relativt klare. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nå er ikke dette batman spillet basert på noen film, den er basert på noen av de nyere tegneseriene. Grant Morisson og Dave McKean har laget en klassisk grafisk novelle som heter Arkham Asylum, men spillet er visstnok ikke bygget på denne. Anbefaler på det sterkeste å lese tegneserien. Men Arkham er en sentral institusjon i Batman-universet, så det er ikke rart at dette galehuset er utgangspunktet for en selvstendig spill-historie. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Med både Croc, Bane og Two-Face som "likely-to-be-in-the-game" skurker, så blir dette spillet en godtepose for de som har fulgt flaggermusmannen en god stund. Og den grafiske novellen med navn Arkham Asylum? Mesterverk innen grafiske psykologiske "thrillere", er jo flere replikkvendinger i The Dark Knight (filmen) som har utspring fra diskusjoner i denne novellen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Enda en preview med nye bilder. Link. Bilder ligger i førstepost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå