Gå til innhold

Finner ikke system32/system

Anbefalte innlegg

Min Fujitsu Lifebook fungerte helt fint helt til neste gang jeg skulle skru den på. Da fikk jeg opp "Kan ikke starte fordi denne filen mangler eller er skadet: system32\config\system". Så står det at for å reparere filen må jeg sette i Windows CD'en og trykke 'r' ved åpnings-skjermbildet. Jeg setter den i og får opp "Installere Windows" skjermen og trykker R. Men får ikke opp noe alternativ om å reparere, kun å installere Windows på nytt. Er det en måte jeg kan fikse dette på uten å miste alt jeg har?

Endret av DoffenPHP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min Fujitsu Lifebook fungerte helt fint helt til neste gang jeg skulle skru den på. Da fikk jeg opp "Kan ikke starte fordi denne filen mangler eller er skadet: system32\config\system". Så står det at for å reparere filen må jeg sette i Windows CD'en og trykke 'r' ved åpnings-skjermbildet. Jeg setter den i og får opp "Installere Windows" skjermen og trykker R. Men får ikke opp noe alternativ om å reparere, kun å installere Windows på nytt. Er det en måte jeg kan fikse dette på uten å miste alt jeg har?

Prøv å installere hele operativ systemet på nytt..

Gå på boot så formaterer du hele greia så hele os'e er slettet så installerer du alt på nytt igjen :) Vanskeligere er det ikke ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...