Rescue me Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det er til min mor i julegave (hun ønsker seg det), hun er 44 hvis det har noe å si. Gjerne list opp 10 stk så jeg er sikker på at jeg får tak i noe til julaften. Lenke til kommentar
Rathena Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Krimbøker PÅ engelsk, eller av engelske forfattere? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Begge deler kansje? Aner ikke . Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Harlan Coben er amerikansk, og skriver veldig enkelt engelsk. Tror han har nærmere 20 krimbøker, rundt 10 med en hovedperson, og resten "stand-alones". Han har bøker ala Jo Nesbø, med det mener jeg at du blir fanget og leser dem fort ut på en dag eller to. Anbefales sterkt. Lenke til kommentar
duverden Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Litt sent for julegaver i fjor nå da, men evt til bursdag eller neste jul kan jeg fx anbefale Ian Rankin, Peter Robinson, Andrew Taylor, Erin Hart, Robert Goddard... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Funnet ut senere at det bare trengte å være engelskspråklige bøker. Fikk hjelp på en bokbutikk og kjøpte 3 stk bøker (+ gavekort og konfekt) så tror hun ble fornøyd . Lenke til kommentar
Jullerull Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg foreslår Tana French's In The Woods! Den er kjempespennende og jeg klarte ikke å legge den fra meg Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Vil absolutt anbefale alle krimbøkene skrevet av Val McDermid. Lenke til kommentar
Aurboda Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Støtter forslaget om In The Woods Men så må jeg også si at Ian Rankin som er nevnt er min absolutte favoritt krim-forfatter. Anbefaler alle bøkene hans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå