Zemeckis Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har kjøpt med flatskjerm fra Sony og vil ha bedre bilde når jeg spiller ps2. Kan jeg bruke komponent kabel for ps3 på en ps2 også? Tilkoblinga ser jo likt ut bak på konsollene. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har kjøpt med flatskjerm fra Sony og vil ha bedre bilde når jeg spiller ps2. Kan jeg bruke komponent kabel for ps3 på en ps2 også? Tilkoblinga ser jo likt ut bak på konsollene. Disse kablene skal passe overens med PS2 ja. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Har kjøpt med flatskjerm fra Sony og vil ha bedre bilde når jeg spiller ps2. Kan jeg bruke komponent kabel for ps3 på en ps2 også? Tilkoblinga ser jo likt ut bak på konsollene. Disse kablene skal passe overens med PS2 ja. Flottings! Da blir det handel av kabel løpet av dagen:) Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Et tips er å kjøpe kabel for PS2, og bruke den på PS3, for PS2-utstyr ligger ofte i billigkurven, mens de flotte nye PS3-kablene henger på veggen (selv om de er klin like...) Et enda bedre tips er jo å kjøpe en kabel på nettet. Husk å sette at du skal ha bilde på component i PS2-menyen før du bytter kabel, ellers er det vanskelig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå