Riot™ Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 God morgen, Norge! Jeg bestilte noe fra Pixmania før helgen og har ventet på den i noen dager (grunnet helg - auda). Nå har jeg fulgt med på UPS sine sider i noen timer, og nå nettopp kom det opp at varen var forsøkt gitt men at kunden ikke var tilstede -- i Oslo?! Jammen, jeg er jo tilstede i Bergen og addressen er i Bergen? Kan dette være en feil på UPS sin side og at den faktisk har blitt forsøkt levert til mitt hus eller er det noe større feil som foregår? Jeg har ikke hørt noe fra døren, men nå har jeg plassert meg ved et vindu som overser veien utenfor og til inngangen i håp om at det bare er menneskelig feil fra UPS sin nettside. Jeg håper ikke det har blitt gjort noe kluss fra Pixmania eller UPS sin side da jeg ikke er så "keen" på å vente til over jul på denne varen. Lite kjekt. Med hilsen, Carl. Lenke til kommentar
IQM Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Vil ikke det enkleste bare være å ringe UPS? Så får du nok oppklart saken eller svar på spørsmålene dine. Tel.: 800-33-470 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Jo jeg gjorde så, etter at jeg fant en lapp ved døren min (takket være min gode venn som nevnte at dem legger slike her). UPS ba meg kontakte Pixmania selv for å nevne at jeg vil hente varen idag i UPS sitt kontor her i Bergen, men telefonnummeret dem har på siden sin (22 22 22 10) fungerer ikke så jeg måtte ty til å skrive mail - håper det ikke vil ta lang tid før dem svarer. Damen med aldri så lav stemme i telefonen fortalte meg at det stod "Oslo" fordi alt blir skrevet inn der, så det er vel bare slik det er her til lands. Håper jeg får hentet den! Dumme kontrakter. Lite kjekt at nummeret ikke funker. EDIT ADD: Neimen, fy faen så heldig jeg er! Nå ringte nettopp sjåføren og sa det at han skulle kjøre forbi når han skulle tilbake til flyplassen (eller noe i den duren) og sa han skulle levere pakken til meg om jeg kom ned i veien. Mirakel på høyeste grad, haha. Nå er jeg jævlig lettet. Ikke dårlig! Endret 22. desember 2008 av Riot™ Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Husk å takke sjåføren siden han ringte deg. UPS har i andre saker opplyst at sjåførene ikke har jobbtelefon (kun private mobiler) og ikke ringer kundene for å avtale leveringstidspunkt/sted. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Det skal jeg så jammen gjøre. Takket han godt per telefon og vil nok igjen når den hentes. Ble i et mye bedre humør da jeg ikke trenger å bekymre meg for å ha sjansen til å miste leverandsen i morgen også. Får håpe telefonen min ikke bare plutselig dør slik at jeg ikke får telefon fra fyren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå