EvenU Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg vurderer kjøp av ovennevnte harddisk. I den forbindelse lurer jeg på om det er noen som har erfaringer med bruk av denne i Linux-miljø (ubuntu 8.10)? Lenke til kommentar
Smif Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg vurderer kjøp av ovennevnte harddisk. I den forbindelse lurer jeg på om det er noen som har erfaringer med bruk av denne i Linux-miljø (ubuntu 8.10)? Linux eller ikke, har ingenting å si. Jeg bar bla. den disken og fungerer flott.. Så er et trygt kjøp. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Er det en FAT-formatert USB-disk, er det bare å plugge den i, og bruke den som du er vant med fra f.eks Windows. Har brukt 500GB-versjonen av denne disken. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Er det en FAT-formatert USB-disk, er det bare å plugge den i, og bruke den som du er vant med fra f.eks Windows. Har brukt 500GB-versjonen av denne disken. Og er det NTFS er det bare å gjøre det samme. (intrepid har ntfs-3g som std.) Kan være greit å ikke bruke FAT siden den stopper på rett under 4gb store filer... Lenke til kommentar
EvenU Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Takker for svar. Da blir det nok en WD My Book. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå