Gå til innhold

Prob. m/ SONY DCR-TRV16E kamera og overføring . ..

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt etter siste drivere på internett, og jeg har ikke funnet noen som er nyere enn hva de som fulgte med PIXELA software'et var.

Jeg finner kameraet under device manager (enhetsbehandling) > bildenheter > og der er "Sony Digital Imaging Video".

Men det virker ikke som om det finnes ellers i systemet. F.eks under kontroll panel og "SKannere og kameraer" så finner den ingen kameraer.

Jeg kjører Windows 2000 PRO norsk m/ sp3 og jeg kobler kameraet til ved hjelp av USB. USB fungerer ellers smertefritt (testing av flyttbare medier, cd-brenner etc.)

Nå er jeg ganske ny på videoredigering, men jeg har en anelse om at det kameraet skal fungere som et flyttbart medie, dvs en flyttbar harddisk av noe slags; slik at om jeg skal kopiere de filmer jeg har inne på kameraet er det bare cutn'paste, liksom - men slik er det tydeligvis ikke? (som en ekstra harddisk, "d") Noen som skjønner hva jeg prøver å si?

Btw, noen som har noe erfaring med PIXELA videoredigerings programmet? Jeg har fulgt tutorials, men jeg kommer ikke noen vei pga. jeg ikke finner kameraet. Det står bare "memory stick" der hvor valgets kval ligger!

Men anyways, jeg har problemer med å finne kameraet, virker det som. Og om noen som kunne kommet med en ny driver eller en pekepinn på hvor jeg kunne funnet, så si ifra. Jeg har selv drivet å søkt på http://www.ita.sel.sony.com/support/dvimag/ men jeg kan ikke si at jeg har funnet noe. ..

Om det er noen som har noe tips eller erfaringer eller noe innspill å komme med, så si ifra!

MVH

BALOO!!1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...