kozzo Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 jeg har hatt ps3 i 1 uke nå. Jeg har spilt og sett filmer på den og alt har funket noramlt. Igår da jeg prøvde å spille av en dvd film så fungrer det ikke. Jeg setter inn platen spilleren finner dvden, men så blir det bare helt svart uten meldninger osv. jeg må trykke på AV og PÅ knappen bak spilleren for å slå den på igjen. jeg har den nyeste firmware updaten også. jeg kan spille alle spill, men ikke se på et eneste film. Er det noen som vett hva som foregår? Trenger hjelp med dette Takk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Prøvd med forsjelige dvder? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Kan høres ut som et problem med rekkevidden på bildeformatet. Hva slagt TV har du? Lenke til kommentar
kozzo Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 jeg fiksa det. Det har med skjermen å gjøre hvordan oppskaleringen fungerer. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 jeg fiksa det. Det har med skjermen å gjøre hvordan oppskaleringen fungerer. Var det ikke det jeg sa da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå