KongRudi Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Kom over denne artikkelen som var litt artig. http://kotaku.com/5115223/sony-death-to-clamshell-packaging Sony ønsker at det skal bli enklere for kundene å åpne pakker.. Forøvrig ett bra initiativ, selv om kanskje er litt overdrevet i videoen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg sliter ikke med å åpne forseglingen på spill hvertfall. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Spill er heller ikke pakket inn i slike forseglete plastbokser, så det er ikke så rart. Bortsett fra Singstar og Buzz... :-/ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Derfor jeg syntes det var rart den ble postet på spilldelen av forumet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Vel det har faktisk skjedd ved eit par anledninger at eg har kuttet meg ved noe optimistisk åpning av tilbehør til 360 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Derfor jeg syntes det var rart den ble postet på spilldelen av forumet. Vi snakker jo om hardware også her, ikke bare software. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg skjønte nesten det ja, men det blir vell kun brukt til DS, remote eye osv. Hvor mye mer er det ikke for mobil avdelingen? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Tenk om de millionene Sony bruker på å gjøre produkter lettere å åpne, heller hadde blitt brukt på å få billigere produkter for oss forbrukere.. Burde nesten hatt en poll her: Hva vil du helst ha: #Produkter som er lette å åpne #Billige produkter Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 hvorfor skal de bli lettere å åpne, etter at det har blitt brukt så mye penger på at de skal bli vanskelige å åpne? Så statistikk på antall kuttskader i året i usa fra den type innpakninger hvor de smelter sammen plasten, var helt sykt. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har skadet meg heftig på slike pakninger selv, sist fikk jeg et dypt kutt faktisk. Da brukte jeg faktisk kniv i tillegg til å kutte opp pakningen men pakningen var så kraftig presset igjen at jeg måtte bruke all krefter i armene på å presse opp pakningen noe som resulterte at jeg kuttet meg selv. Hjalp heller ikke noe mer at jeg jobbet i butikk på den tiden og jeg kom blødende tilbake til kunden med produktet. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Eit innlegg er fjerna. Vennligst kommenter sak og ikkje person. -------------------------------------------- Håplause innpakkingar er utroleg irriterande. Så det er berre bra at produsentar endeleg kan gjere noko med dette. Det er og ein artikkel/tråd om Amazon som gjekk inn for dette tidlegare i haust: http://www.tek.no/artikler/slaar_et_slag_f...nnpakning/57617 Tenk om de millionene Sony bruker på å gjøre produkter lettere å åpne, heller hadde blitt brukt på å få billigere produkter for oss forbrukere.. Det er nok ikkje sånn økonomien fungerer. Her er det nok ulike budsjett og prioriteringar som er inne i bilete. Om ikkje pengane hadde blitt brukt konkret til dette, hadde dei nok gått til noko anna. Så problemstillinga di er ikkje spesielt aktuell. edit: Ordna og la til litt. Endret 22. desember 2008 av ttt Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har aldri skadet meg på slike vanskelig innpakninger, men kan være enig i at de er for jævlige. Flott tiltak dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå