Gå til innhold

Sony vil gjøre det enklere å åpne produkter du kjøper

KongRudi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har skadet meg heftig på slike pakninger selv, sist fikk jeg et dypt kutt faktisk. Da brukte jeg faktisk kniv i tillegg til å kutte opp pakningen men pakningen var så kraftig presset igjen at jeg måtte bruke all krefter i armene på å presse opp pakningen noe som resulterte at jeg kuttet meg selv.

Hjalp heller ikke noe mer at jeg jobbet i butikk på den tiden og jeg kom blødende tilbake til kunden med produktet.

Lenke til kommentar

Eit innlegg er fjerna. Vennligst kommenter sak og ikkje person.

--------------------------------------------

Håplause innpakkingar er utroleg irriterande. Så det er berre bra at produsentar endeleg kan gjere noko med dette. Det er og ein artikkel/tråd om Amazon som gjekk inn for dette tidlegare i haust: http://www.tek.no/artikler/slaar_et_slag_f...nnpakning/57617

Tenk om de millionene Sony bruker på å gjøre produkter lettere å åpne, heller hadde blitt brukt på å få billigere produkter for oss forbrukere..

Det er nok ikkje sånn økonomien fungerer. Her er det nok ulike budsjett og prioriteringar som er inne i bilete. Om ikkje pengane hadde blitt brukt konkret til dette, hadde dei nok gått til noko anna. Så problemstillinga di er ikkje spesielt aktuell.

edit: Ordna og la til litt.

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...