iver89 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg skrev jo bare det alle andre skriver for å rette meg med da. Og seff har jeg opplevd statisk elektrisitet (men ikke som gjorde veldig vondt da ). Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 En gang på sommerjobben min skulle jeg koble en Telefonkontakt.... Så ringer en J#¤%&/ til telefonen og eg får F#¤% mye svak strøm i meg... litt vondt ja Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Var 10 år, og skulle lage ett eller annet. Strippet ledningene med tenna, og glemte at kontakten stod i. Det var faktisk litt gøy. Har gjort sånn flere ganger, puttet ledningen i munnen for å holde den fast ol. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Var 10 år, og skulle lage ett eller annet. Strippet ledningene med tenna, og glemte at kontakten stod i. Det var faktisk litt gøy. Har gjort sånn flere ganger, puttet ledningen i munnen for å holde den fast ol. dust (Noen måtte si det) Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Dom som seia at andra ar domma dom ar domma dom! Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Dom som seia at andra ar domma dom ar domma dom! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Dom som seia at andra ar domma dom ar domma dom! Skyte seg selv i foten? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 er du fra dokka eller??? Men ivertfall, se for dere: Du drikker deg ganske drita, og skjønner ikke hva som skjer. Da tar noen som hater deg å putter en hageslange opp i rumpa på deg, og så putter de en piggtråd inn i rørte. Trekker så røret ut, å lar deg såve. Du våkner opp........ Sier jeg hva jeg ville sagt så hadde jeg ikke bare blitt kasta ut fra forumet, men blitt bura inne på livstid. :wink: Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 DET hadde blitt århundrets mod det! Århundrets dassmod! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Var 10 år, og skulle lage ett eller annet. Strippet ledningene med tenna, og glemte at kontakten stod i. Det var faktisk litt gøy. Har gjort sånn flere ganger, puttet ledningen i munnen for å holde den fast ol. Lol samme skjedde med meg da eg skulle fikse en tlf. :oops: Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 http://www.prezzybox.com/?To=/products/mor...p?CategoryID=75 hehe..jaja..hva folk finner på Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Yeah baby, yeah! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Var litt kult men eg ville ikke hatt de. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Dom som seia at andra ar domma dom ar domma dom! Skyte seg selv i foten? Hæ? Hva mener du. Og jeg er ikke fra dokka, jeg er fra Oslo. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Det hadde vært tøft med noen LEDS i dassen da! fint å se dritten og pisset bli lyset opp! Høres veldig deilig ut... Fårestill deg grønnt lys, dagen der på , henger over ringen og roper på elgen.. Ikke nok med at det sikkert lukter hor og helvete, men lyset gjør det sikkert ikke noe bedre... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Dom som seia at andra ar domma dom ar domma dom! Skyte seg selv i foten? Hæ? Hva mener du. Og jeg er ikke fra dokka, jeg er fra Oslo. Du sier indirekte at du selv er dum, ettersom du kaller folk dumme som hevder at andre er dumme fordi de går rundt og kaller folk dumme. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 er du fra dokka eller??? Men ivertfall, se for dere: Du drikker deg ganske drita, og skjønner ikke hva som skjer. Da tar noen som hater deg å putter en hageslange opp i rumpa på deg, og så putter de en piggtråd inn i rørte. Trekker så røret ut, å lar deg såve. Du våkner opp........ Sier jeg hva jeg ville sagt så hadde jeg ikke bare blitt kasta ut fra forumet, men blitt bura inne på livstid. :wink: Æsj og fysj. Hvordan har du funnet ut det! FYYYY Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Nes... Har vell prøvd det kansje? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Så idag at de hadde noen slike lokk på Maxbo. Med stjerner, barberblad og piggtråd. tror prisen var 1600,- Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 herregud, du skal fylle dasslokket med urin! slik hadde Kirk Hammet lyst å ha gitaren sin, gjennomsiktig plast, fyllt med hans eigen urin...hadde sikkert tatt seg ut live då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå