Arctic Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Noen som vet hvor man får kjøpt gjennomsiktige dasslokk i acryl antageligvis, med f-eks penger eller piggtråd innstøpt? Bare må ha Lenke til kommentar
fondus Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 du skal vel putte neonlys eller neonwire inni dassen da? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Noen som vet hvor man får kjøpt gjennomsiktige dasslokk i acryl antageligvis, med f-eks penger eller piggtråd innstøpt? Bare må ha har du sett han med pigg tråd i dasslokket du også ja ... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 F... det hadde jeg ikke tenkt på... Jepp, da blir det det neonwire også! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 F... det hadde jeg ikke tenkt på... Jepp, da blir det det neonwire også! det bli konge. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 man får kjøpt sånne dolokk med barbwire her i arendal. på..hm.. glassmagasinet.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det hadde vært tøft med noen LEDS i dassen da! fint å se dritten og pisset bli lyset opp! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Bra det bare er 12 volt da, hadde vært litt vont å få 230 volt inn i tissemannen :oops: (i tilfelle det er et lite hull i dasslokket da). Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 få en glassmester til å skjære ut passande størrelse og former då, så lager du det sjøl! bore et høl bakerst til div ledninger og slikt, og så en kald katode (helst blå eller rød) lysende .. den kan gjerne blinke når du drar ned :D DET hadde blitt århundrets mod det! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 hehe.. husets stolthet blir liksom dassen.. ikke værst Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 er du flink legger du pcen i dasslokket da eller i selve dassen rundt den og ser på mens du sitter der og presser Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Bra det bare er 12 volt da, hadde vært litt vont å få 230 volt inn i tissemannen :oops: (i tilfelle det er et lite hull i dasslokket da). vel ... er ikke volten som gjør vondt .. det er nok strømmen (amper) som svir .. og det kan bli en god del på 12V også! ... fakisk kortsluttnings strømmen på en batteri kan drepe et menneske! .... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvorfor må alt og alle bestandig henge seg opp i det at det ikke er volten som gjør vondt, men strømmen (amper). Dere forstår jo hva jeg mener. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Åssen er det da? er det liksom like ille å få feks. 5 amp og 12 volt, som 2.5amp og 24 volt? Vi har ikke hatt om slik (nyttige) greier på skolen pga. forbanna naturfag lærern har vært syk i snart et år! og vi får bare en vikar hurpe på 21 år som ikke gikk hele 10. klasse engang! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 man får kjøpt sånne dolokk med barbwire her i arendal. på..hm.. glassmagasinet..¨ Takk for tipset Lenke til kommentar
fondus Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Åssen er det da? er det liksom like ille å få feks. 5 amp og 12 volt, som 2.5amp og 24 volt? jepp Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 fakisk kortsluttnings strømmen på en batteri kan drepe et menneske! .... Er det ikke 0.25milliampere gjennom hjerte som er nok til å stanse det?? Mener læreren min (inkompetente anti karismatiske fjotten) har sagt noe om det. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvorfor må alt og alle bestandig henge seg opp i det at det ikke er volten som gjør vondt, men strømmen (amper). Dere forstår jo hva jeg mener. Så du har aldri opplevd statisk elektrisitet som gjør vondt? Lucky you! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvorfor må alt og alle bestandig henge seg opp i det at det ikke er volten som gjør vondt, men strømmen (amper). Dere forstår jo hva jeg mener. Så du har aldri opplevd statisk elektrisitet som gjør vondt? Lucky you! Det er fortsatt ampere vi snakker om da. Senningen bare driver strømmen. De henger sammen ja, men likevel er det ampere som skader/dreper oss. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvorfor må alt og alle bestandig henge seg opp i det at det ikke er volten som gjør vondt, men strømmen (amper). Dere forstår jo hva jeg mener. Så du har aldri opplevd statisk elektrisitet som gjør vondt? Lucky you! Det er fortsatt ampere vi snakker om da. Senningen bare driver strømmen. De henger sammen ja, men likevel er det ampere som skader/dreper oss. Ja jeg har ikke sagt at dere ikke snakker om ampere. Jeg bare kom med et motbevis til Iver89's utsagn hvor han påstod at det bare er strømmen som gjør vondt. Som de fleste vet inneholder jo statisk elektrisitet typisk sett tusener av volt, mens innholdet av strøm er svært svært lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå