husgutt Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Alle snakker om EB games og sin innbytteavtale ps2 + 5 spill > xbox 360 arcade til 399.. Jeg har ikke hørt noen nevne det her inne, så da gjør jeg det. Dersom du leverer ps2 slim + 5 ps2spill, koster xbox 360 arcade 299 kroner på game. Dessverre vet jeg ikke hvor lenge tilbudet varer. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 jeg gjorde dette jeg byttet inn fem spill tror jeg det var og ps2 med kontroll også ledningger. tror de har det enda. ser det rundt på busskur osv. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jepp, den er fortsatt igang. Postere henger på butikken deres på Sandvika Storsenter. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Føler at man får mindre på Game enn på EB, iallfall game i Bergen, generelt dårlig butikk.. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 For meg så er det ingen som er bedre på spill enn game da. Gjelder oslo.. merkelige er at jeg syns game i stockholm var sinnsykt ræva.. Og game er jo svensk. Lenke til kommentar
groov Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 For meg så er det ingen som er bedre på spill enn game da. Gjelder oslo.. merkelige er at jeg syns game i stockholm var sinnsykt ræva.. Og game er jo svensk. Det stemmer nok ikke helt. Game er en britisk kjede. http://www.gamegroup.plc.uk/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå