abene Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Utviklerne av programmet Ad-Aware 2009 trenger flere betatestere. Les mer Lenke til kommentar
Hes Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Håper de er mere heldige med denne i forhold til tidligere utgaver.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Husker folk gledet seg til den forrige versjonen når den eneste merkbare forskjellen var et annet, styggere, utseende. Nei takk, Ad-Aware 2009! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Det ser ikke SÅ forferdelig ut: http://tinyurl.com/a366u9 Og det er tross alt en Beta, så "time will tell". Foreløbig føler jeg at jeg må bruke det en del mer før jeg evt. kommer med tilbakemeldinger til teamet. Forøvrig sier jeg aldri nei takk til økt sikkerhet på nettet, så lenge det ikke innskrenker min frihet Edit: Glemte å si at sist fikk jeg en full lisens for 2008 som takk for at jeg deltok som Betatester. Slettes ikke verst. Endret 22. desember 2008 av Sundiver Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 De var ikke så heldige med designet i beta 3 gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå