Xecuter Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Bestemte meg for å prøve OpenSUSE igjen. KDE4 fristet, samtidig som jeg lette etter en ny distro for multimedieproduksjon. Etter litt knoting med rt-kernel o.l. så har jeg fått JACK opp å kjøre bedre enn jeg noen sinne har klart på Ubuntu! Helt ned i 0.667 ms latency! Applaus til OpenSUSE! Men det er en del ting som jeg ikke er vant med, både med SUSE og KDE. 1. Hvor kan jeg ordne slik at alle programmer som skal spille av lyd, skal spille av til JACK? - 1a. Kan det kanskje være en idé å rett og slett bare rute PulseAudio til JACK? [LØST]2. Hvor fikser jeg tastatursnarveier? [LØST]3. Hvor får jeg tilbake dobbelt-klikk på musa? [LØST]4. Hvor ordner jeg slik at programmer starter automatisk ved oppstart? [LØST]5. Mulig å hente bokmerkene jeg hadde i Ubuntu, uten å starte Ubuntu og eksportere dem? (lat) Endret 22. desember 2008 av Xecuter Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hvis det er firefox du snakker om er det jo bare å hente bookmarksfila i /home/brukernavn/.mozilla/firefox/osv. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Takker! 5 igjen. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Svarer dette på spm. 2? Og dette på 3? Open the Control Center and go to "Peripherals > Mouse". The setting youwant is on the "General" tab in the "Icons" field; it is called "Double-click to open files and folders (select icons on first click)" You can adjust the double-click interval on the "Advanced" tab. 4: Ta en titt her eller her Alle disse svarene fant jeg etter 2 sek med google Prøv det neste gang. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Pfs google er oppskrytt! Neida, takk. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) 5: Edit: 1 og 1a Igjen.. google, google og google: Her her og her Jeg gadd selvfølgelig ikke lese meg opp på dette, siden jeg ikke har noe interesse av det, men nok av lesestoff til deg. Endret 22. desember 2008 av Smif Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 5:Igjen.. google, google og google: Her her og her Jeg gadd selvfølgelig ikke lese meg opp på dette, siden jeg ikke har noe interesse av det, men nok av lesestoff til deg. Du kunne hvertfall lest første post å sett at jeg allerede har løst det. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Beklager... mente spm. 1... Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Sikkert fint det der, bortsett fra at ingen av de er hva jeg er ute etter, bruker nemlig OpenSUSE. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Men mye er likt.. f.eks. føk på "Pulse Audio through jack" i link nr. 3. Eller se her, som er samme greia som i link nr. 1 Prøvde bare å få deg til å bruke google Endret 22. desember 2008 av Smif Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Men mye er likt.. f.eks. føk på "Pulse Audio through jack" i link nr. 3. Eller se her, som er samme greia som i link nr. 1 Prøvde bare å få deg til å bruke google Ah FFS, selvfølgelig har jeg googlet dette! Har sittet i to døgn nå med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå