Blåbær Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 http://www.metacafe.com/watch/2065437/ep_8...ng_great_dates/ http://www.metacafe.com/watch/2065554/ep_8...ng_great_dates/ Se videoene, her forklarer han hvordan du skalvære en nice guy på en riktig måte. Ikke som du gjør det nå. Lenke til kommentar
maudio Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Nå har jeg sette begge klippene, å ja. Det er sånn jeg har oppført meg i mange situasjoner med dama, men det er i det siste jeg har gått over til den "svake" typen. Jeg klarer ikke helt å være meg selv lenger, men det gjør hun. Ser fram til å møte henne i kveld å få snakket ut om det. Dette var en tankevekker Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jupp, vær en helt og ikke en tjener. Lenke til kommentar
maudio Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 jess, for nå har det seg sånn att hun er helten min, jeg ser hvor sterk hun er å hvordan det påvirker meg, Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Så du syns ikke du fortjener henne? Derfor du bør steppe opp litt og bli helten hennes og da. Lenke til kommentar
maudio Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Nå er jeg hjemme. Å det er slutt mellom oss. JEg tok det opp med henne, att jeg følte meg usynlig å bare ga å ga, det virka ikke som hun forsto att jeg har gjort det. så jeg har tydeligvis ikke vært så jevla for snill. har hun i hele tatt fått meg seg det? så jeg sa att det beste for meg egentlig nå, sånn som jeg føler det var å gjøre det slutt, for jeg viste ikke hvor jeg hadde henne. eller vi kunne fortsette videre å bygge på forholdet, noe jeg helt klart ville. Begge satt å grein å grein. til slutt ga hu meg julegaven å klærne mine å sa det var beste att jeg dro hjem. senere fikk jeg melding att jeg måtte åpne julegaven, da fikk jeg en kortholder med inrisset dato når vi ble sammen, det var bare helt jevlig. alt er jevlig nå. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Huff.. Synd at det endte slik. Men vær glad for at det endte, for det er tydelig at det ikke kom til å vare så mye lenger uansett. Hun har tydeligvis ikke satt pris på deg, og alt det du har gitt inn i forholdet. Det at hun sendte deg melding om at du skulle åpne julegaven virket nesten som et forsøk på å få deg til å føle deg enda værre, og hun er nok veldig klar over at det kom til å få deg til å føle det du føler nå. Det du nå må gjøre, er å se opp og frem! Hold hodet hevet, og innse at det var du som kom vinnende ut av denne situasjonen! Tenk på hva du har lært, og hva du kan få bruk for i fremtiden av det du har lært. Og sist men ikke minst, ikke sitt alene inne og deppe. Kom deg ut blandt venner, finn på ting, feire en kjempejul med familien, og kos deg! Send meg en pm hvis du trenger noen å snakke med. Har vært igjennom det samme selv. Lenke til kommentar
maudio Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Men jeg angrer meg, jeg savner ho. Det er første gangen hun har ett forhold med så mye nærhet fra typen. Hun har ikke hadd det tidligere å hun har veldig mange problemer. Så kanskje hun ikke vet hvordan hun skal vise att hun er glad i meg på måten jeg gjør det? Hun fortalte det selv, hun viste ikke hva hun skulle gjøre. Jeg synes synd på hun, å det føles feil å gjøre det, men jeg har lyst til å fortsette. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Dette er en kjent innstilling. Og savnet og den dårlige samvittigheten kommer til å være med deg en stund. Det jeg kan anbefale deg, er å fortsette å snakke med henne om det. Finn ut om det var ubevisst fra hennes side, og om hun er villig til å jobbe med det for å få forholdet til å fungere. Finn også ut av dine egne følelser. Om savnet du føler nå er mangelen av nærhet og det å ha en kjæreste, eller om det er savnet av akkurat henne. Tenk mye på hva du selv føler, og ikke minst grunnen til at denne tråden ble opprettet i det hele tatt. Husk, det er ikke over før du selv bestemmer at det er det. Lenke til kommentar
maudio Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 takk for den støtten du har gitt meg smurstafa, evig taknemlig for:) sendte henne melding om hun var hypp på å ta en prat senere i dag, fordi det var mye mer jeg ville prate om. Men hun var ikke sikker på om hun giddet i dag. Så får se hva som skjer. Skal prøve å ikke kontakte henne, men noen gang blir ubeviste tanker til beviste tanker å da føler jeg att jeg MÅ kontakte henne, det er jevlig. Enormt varierende følelser nå, skal jeg drite i å fortelle henne att jeg savner hun? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Bare hyggelig. Problemstillingen du er i har jeg selv vært igjennom, så er glad jeg kan hjelpe. Sånn som jeg ser det fra ditt siste innlegg, så ligger nå ballen på hennes banehalvdel. At hun ikke gadd å snakke med deg i dag, kan enten bety at mistankene dine er rett og at hun ikke gidder gjøre en innsats for å få det til å fungere, eller så kan det være at hun ikke er klar for å snakke om det. Det jeg ville gjort i din situasjon nå, er å vente. Vent på at hun tar kontakt. Hun vet nå at du vil snakke, og hvis hun har noen interesse av å få dette til å fungere, kommer hun til å kontakte deg. Ikke nevn noe om savn før dere eventuelt snakker face to face, og hun har vist deg interesse. Lenke til kommentar
maudio Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Bare hyggelig. Problemstillingen du er i har jeg selv vært igjennom, så er glad jeg kan hjelpe. Sånn som jeg ser det fra ditt siste innlegg, så ligger nå ballen på hennes banehalvdel. At hun ikke gadd å snakke med deg i dag, kan enten bety at mistankene dine er rett og at hun ikke gidder gjøre en innsats for å få det til å fungere, eller så kan det være at hun ikke er klar for å snakke om det. Det jeg ville gjort i din situasjon nå, er å vente. Vent på at hun tar kontakt. Hun vet nå at du vil snakke, og hvis hun har noen interesse av å få dette til å fungere, kommer hun til å kontakte deg. Ikke nevn noe om savn før dere eventuelt snakker face to face, og hun har vist deg interesse. Ser den, på tide å sette litt grenser altså. Men da venter jeg bare, jeg vet hun kommer til å kontakte meg veldig snart. SÅ jeg bare stikker å trener å henger litt med venner å familie i julen nå. takk igjen;) Lenke til kommentar
maudio Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 har snakket med henne nå, hun sa jeg hadde såret henne nå jevlig. men hun forstår ikke att jeg vil gå videre siden det ble slutt i går, jeg sa att SÅNN som jeg følte det NÅ har jeg ikke lyst på ett forhold, fordi jeg ikke vet hvor jeg har deg henn, det er DERFOR jeg tok opp dette i går får å bygge på forholdet. virker som hun ikke vil forstå det å sier bare att nå er det slutt å sånn ble det bare. what Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Her ser jeg ingen tegn på lysten til å ordne opp i ting fra hennes side. Ville trodd at hvis hun hadde noen interesse til å dra dette videre, hadde hun stilt seg litt mer forstående til situasjonen din. Men nå har det jo bare gått en dag, så kan hende hun roer seg og blir litt mer medgjørlig fremover. Så len deg tilbake, nyt julen og avvent. Har hun ikke gitt lyd fra seg på en uke, kan du nok trygt bevege deg opp og frem. Lenke til kommentar
maudio Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 hun ville ikke frostå nå. Hun sier hun bare vil være venner fordi hun ikke vil bli såret mere, å att hun føler hun ikke kan gi meg det jeg trenger lenger Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 å att hun føler hun ikke kan gi meg det jeg trenger lenger Og det kunne hun ikke gi deg når dere var sammen heller.. Var vel det som var grunnen til at denne tråden ble opprettet. Så jeg tror virkelig du har gjort det rette valget i denne situasjonen. Lenke til kommentar
maudio Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg vil ikke tro på det akkurat nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå