Eppelsin Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hva med miniserier? The Triangle - 3 filmer a nesten 1.5 timer The Lost Room - 3 filmer, ca samme. Taken - 10 filmer... Ellers er vel The Dark Knight (Batman) neesten 3 timer, eller var det 2.5. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Desto lengre desto bedre? Tja, hva med Berlin Alexanderplatz, som er verdens lengste film (ca 14 timer, oftest vist som mini-serie på TV, men har vært satt opp i sin helhet på visse kinoer). Verdens lengste film er indisk, og varer i 85 timer. Det står i ei bok jeg har. Skal sjekke hva filmen heter. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Verdens lengste film er indisk, og varer i 85 timer. Det står i ei bok jeg har. Skal sjekke hva filmen heter. Da er boken trolig utdatert eller feil. The Cure for Insomnia (som nevnt av JerkenovDecoq) varer i 87 timer og er ansett som verdens lengste film (selv om den av mange ikke ansees å være en film). Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Greit! Endret 23. desember 2008 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
Speik Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Desto lengre desto bedre? Tja, hva med Berlin Alexanderplatz, som er verdens lengste film (ca 14 timer, oftest vist som mini-serie på TV, men har vært satt opp i sin helhet på visse kinoer). Verdens lengste film er indisk, og varer i 85 timer. Det står i ei bok jeg har. Skal sjekke hva filmen heter. Berlin Alexanderplatz er verdens lengste film med et gjennomgående, sammenhengende narrativ. Altså ikke en tullefilm som The Cure For Insomnia. Men over til noe trådstarter kan nyte: Apocalypse Now Redux med sine 202 minutter er en av tidenes beste filmer og en av mine favoritter, anbefales! Endret 23. desember 2008 av Speik Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Heima og King Kong kan også nevnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå