Gå til innhold

BK:Waterfall and Stones

PyrionZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilde nr 1 er croppet en god del, tenkte meg at det ikke kom til å bli så bra: p

Bilde av fossen ble jeg mest fornøyd med selv og. når jeg har kikka på de andre bildene jeg har av den fossen, så ser det ut som om fossen begynner veldig brått, så trur ikke jeg hadde hatt mulighet for å få med "hele" ; )

Lenke til kommentar

Likte ikkje bildet nr.1 så godt. Var noe som ikkje stemte med fjellet i bakgrunnen.

Bilder nr.2 derimot var bra. Var litt lyst/utbrent noen plassa, men det var vel kansje ikkje så mye å gjøre med.

Kor er bildet tatt i fra? Båt? Det er bilde av "De syv søstre", som er et stykke unna Dønfoss, eller tar eg helt feil nå?

Vist eg traff på fossen, så trur eg faktisk at du har med hele fossen. Det som har blitt kutta på detta bildet er en av småfossane oppe over kanten, trur eg :p

Satt å såg igjennom noen bilder eg hadde liggandes, å er nå enig med meg sjøl om at det må vere "De syv søstre". Legger ut et bilde sjøl her på bildekritikken, samma foss (forhåpentligvis), men bildet er tatt i fra motsatt side :)

Edit: trykkleif

Endret av brynjulv88
Lenke til kommentar

Det er vanskelig å ta bilder av fosser. Det trengs faktisk HDR for å få nok dynamisk omfang, men du har klart å balansere det brukbart for det. Ikke verst.

Det første bildet ødelegges av etterbehandlingen. Det er ingen poeng å vise frem bilder som er croppet ihjel i utgangspunktet, men det viser likevel at du har en fotografisk ide. Og den er sånn passe.

Det irriterte meg litt at du (som mange) har en engelsk tittel på tråden din. Greit nok når ordspillet krever det, men når det er en ren beskrivelse av innholdet i to forskjellige bilder så forstår jeg ikke poenget.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Likte ikkje bildet nr.1 så godt. Var noe som ikkje stemte med fjellet i bakgrunnen.

Bilder nr.2 derimot var bra. Var litt lyst/utbrent noen plassa, men det var vel kansje ikkje så mye å gjøre med.

Kor er bildet tatt i fra? Båt? Det er bilde av "De syv søstre", som er et stykke unna Dønfoss, eller tar eg helt feil nå?

Vist eg traff på fossen, så trur eg faktisk at du har med hele fossen. Det som har blitt kutta på detta bildet er en av småfossane oppe over kanten, trur eg :p

Satt å såg igjennom noen bilder eg hadde liggandes, å er nå enig med meg sjøl om at det må vere "De syv søstre". Legger ut et bilde sjøl her på bildekritikken, samma foss (forhåpentligvis), men bildet er tatt i fra motsatt side :)

Edit: trykkleif

Bildet er tatt ifra en båt, ja. Det er et stykke i fra Dønfoss, noen timer med bil; p

Og, det er de "Syv søstre"

Endret av -pyrion-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...