Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Heisann... Jeg som laga denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1043629 Laga en ny, da jeg ikke lenger har det problemet den andre tråden omhandler.. Jente 1 har jeg hatt lite kontakt med i det siste, så hun virker litt desperat nå. Det er ett bra tegn? MEN, Jente 2 har daffa av litt. Hun og typen likner mye mer på ett par nå, enn i starten. Og hun virker litt frem og tilbake med meg! Liksom; Noen ganger virker hun interesert, andre ganger, ikke nesten engang. På Fredag ble jeg invitert på fest på Lørdag. UTEN typen!! For ett kupp. Hadde jeg bare fått dratt! For i går fikk jeg ikke svar på verken meldinger, eller når jeg ringte. Har ikke hørt fra hun siden Fredagen! Jeg er lei nå, og har lyst og gi opp. BØR jeg gi opp? Eller fortsette og prøve meg? Hvordan bør jeg oppføre meg? Desperat, og sende meldinger, eller bare virke important, og virke care ang. hun? HJELP! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Beynn med å gi faen i hvordan folk sier du bør oppføre deg og vær deg selv. Lenke til kommentar
Gjest Guest_meh_* Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg har selv vært i litt av det samme dillemaet, og jeg sier dette nå med en gang veldig klart. Ettersom det du forteller så tviler jeg sterkt på at du har noen som helst sjanse med denne jenten som har type, legg henne fra deg og gå for den andre jenta. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hehe.. Hvem sa jeg ikke kom til og få meg noe fra jente 2? Ble invitert på fest på nytt i går, uten typen.. Det ene førte til det andre, og jeg skulle få overnatte der. Egentlig på sofan, men endte opp i samme seng. Resten kan dere tenke dere til Dagen etter (altså idag) forteller hun typen at hun ikke føler noe for han lengre, og har funnet en ny en! God jul og godt nyttår! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Nå jenter? Igjen har en mann blitt byttet ut først _etter_ at hun har skaffet seg en ny mann. Lykke til TS! Og kom tilbake når du blir byttet ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå