Simkin Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Jeg kommer til der jeg velger ""My Files Only" og "Files From All Users Of This Computer" men så kommer jeg ikke lenger. noen tips? har 3 andre harddisker, der fungerer det, men ikke på system disken er Vista Ultimate 32Bit la inn en fresh install av vista tidligere idag, og da virket det, men ikke etter diverse vista oppdateringer.. fungerer heller ikke i safe mode, da får jeg en "memory could not be read" feilmelding Endret 22. desember 2008 av Simkin Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Bruk heller programmer som CCleaner . Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 ccleaner fjerner nesten ingenting.. har også prøvd flere programmer.. må få windows sin til å virke.. tror jeg har en del gb som ikke skal være der nå.. øker hele tiden.. noen?? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Sjekk shadow copies og restore points bruk med vssadmin. Eventuelt delete og resize shadow space på din C: http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc754968.aspx Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) jeg fikk ikke sletta vss shadow, men fikk resize den.. og da gikk brukt plass på C: fra 55Gb til 26GB!! men får fremdeles ikke Disk Cleanup til å virke.. har ingen anelse om hva jeg driver med Endret 22. desember 2008 av Simkin Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 nå var jeg å spiste, og på ca et kvarter har brukt plass på C: gått fra 26.9 til 29.7? hva skjer ?? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Shadow copies og system restore virker "hele tiden" schedulert i bakgrunnen og på ulike triggere. De gigabytene du har avsatt til dette vha vssadmin kan du forsåvidt glemme at du har (de må du anse som reservert). Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) ok, men siden posten min istad kl 16:36, har brukt plass på C: økt fra 26.9GB til 30.2GB er dette normalt i vista? og er det noen måte å få Disk Cleanup til å virke? Endret 22. desember 2008 av Simkin Lenke til kommentar
DataFreaken Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 ok, men siden posten min istad kl 16:36, har brukt plass på C: økt fra 26.9GB til 30.2GB er dette normalt i vista? og er det noen måte å få Disk Cleanup til å virke? Hehe Jada slapp av... Det eneste du trenger og gjøre er å rense pcen med diskfragmentering og alt det der... Minnet kommer til å hoppe fram og tilbake det samme skjer med meg... Har en bra pc som var på 40 gb ledig gå gikk den til 30 gb, men etter en e halv time gikk den tilbake til 40 igjen ;P Så dette er nok normalt du ;P Duh? prøv defraggler ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå