Sunni Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har Xp Pro spd1 og har noen ganger problemer med spill.Når jeg starter spillet så hopper jeg ut f.eks. Medivall-Total War. Kommer heller ikke inn på nettet for å spille Starcraft. Xp 2600+ Asus7...Deluxe Lenke til kommentar
tokr Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 kanskje du ikke har gyldig serial til starcraft.. ..winXP funker finfint til alle spill jeg har slengt på det siden det het Whistler Lenke til kommentar
Makky Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Bruker både XP home og pro til spilling! Så lenge du har gyldig key, og feilfritt spill (les: kopi) så funker alt... Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 xp pro funker kanonbra til spilling Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 kanskje du ikke har gyldig serial til starcraft.. ..winXP funker finfint til alle spill jeg har slengt på det siden det het Whistler Joda,den er god som gull.Spiller fra den andre maskinen min. (Celerion 400mhz med Win. 98 Sec.) Prøvd også å registrere meg som ny bruker,men nei. :-? Har hørt at noen har sagt at Xp funker dårlig på spessielt gamle spill? Betryggende å høre denne possitive responsen! Tusen takk! Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Jeg skrev: Har hørt at noen har sagt at Xp funker dårlig på spessielt gamle spill? Fant ut at jeg kunne høyreklikke på snarveien,velge Properties og compability.I et vindu kunne jeg velge hvilket OS den skulle være kompatibelt med. Jeg skrev: Kommer heller ikke inn på nettet for å spille Starcraft. Jeg trengte å oppgradere en patch som kom første april. Og jeg måtte slette noe i regedit.Måten ser du her! http://www.blizzard.com/support/?id=asc0222p3 Jeg skrev: Når jeg starter spillet så hopper jeg ut f.eks. Medivall-Total War. Har ikke funnet årsak ennå. Ville bare gi en tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå