Gå til innhold

billig playstation3 hvor?

kasamo2

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har ikke sett så mye rundt etter det samma spørsmålet men sikkert ett sted. Er det noen her som kan si meg hvor jeg kan kjøpe ps3 så billig som mulig? hadde tenkt på gamer pc til ca 12k(med skjerm) men får jo ps3 og 32" tv til 8k pluss at den har hd. Å da kan jeg plugge z-5500 til ps3 med optical. Er det noen her som kan si meg hvor jeg kan få det billig? å vis noen har noen anbelfalinger på tv så ville jeg vært glad. Men tv bør ikke være større en 32" men ikke mindre. Ikke mere en 5000kr håper på svar:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker:D Men vet du om det også går an og få 60gb?

til 6-8K , ja!

Har du noe bevis syntes 6-8k var en del!

Kanskje fordi det er en modell som er ute av produiskjon, og når prisen var 6000 når den kom ut, er det ikke rart om den har steget mer i verdi.

Det er også den mest ettertrankete modellen, skal søke opp eldre tråder og ta en titt på finn.no og qxl etter svar.

Lenke til kommentar

60 gb er den første modellen av PS3, den eneste som kan spille av PS2-spill. Den kom ut av produskjon for en stund siden, og er derfor ikke å finne i butikkene. Dette gjør den til en svært ettertraktet modell på bruktmarkedet, og du må ofte ut med over 5000 om du skal ha tak i en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...