rmbekks Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ok, saa jeg har i grunn ganske liten peiling paa pc-komponenter osv. saa derfor tenkte jeg at jeg skulle spoerre her. skal oppgradere pcn min og tenkte jeg skulle kj;pe E8400 prosessoren og lurte p[ hvilket hovedkort jeg burde kj;pt til det? Skal brukes til gaming, og helst til en rimelig pris Takk paa forhaand :> Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hva slags hovedkort har du nå ? Lenke til kommentar
rmbekks Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Hva slags hovedkort har du nå ? fan, det husker jeg ikke atm. er paa ferie saa finner ikke det ut f;r jeg kommer hjem.. men pointet er at jeg skal ha nytt. har det noe aa si hvilket jeg bruker naa da? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hva slags hovedkort har du nå ? fan, det husker jeg ikke atm. er paa ferie saa finner ikke det ut f;r jeg kommer hjem.. men pointet er at jeg skal ha nytt. har det noe aa si hvilket jeg bruker naa da? Kansje du kan bruke det du har nå videre . Men hvis du er sikker på at du har et gammelt hovedkort med en utdatert sokkel så har det ingenting å si da. Hva er budsjettet for hovedkort? Hva slags grafikkort kunne du tenkt deg? Kunne det være aktuelt å kjøre Crossfire/SLI? Lenke til kommentar
rmbekks Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Hva slags hovedkort har du nå ? fan, det husker jeg ikke atm. er paa ferie saa finner ikke det ut f;r jeg kommer hjem.. men pointet er at jeg skal ha nytt. har det noe aa si hvilket jeg bruker naa da? Kansje du kan bruke det du har nå videre . Men hvis du er sikker på at du har et gammelt hovedkort med en utdatert sokkel så har det ingenting å si da. Hva er budsjettet for hovedkort? Hva slags grafikkort kunne du tenkt deg? Kunne det være aktuelt å kjøre Crossfire/SLI? jeg ble fortalt av en lokal data-ekspert at det ikke var sikkert om det hk jeg har naa kommer til aa passe til E8400. det er hovedsaklig derfor jeg maa ha nytt. det er ogsaa noksaa gammelt og daarlig. jeg har Geforce 8600 skjermkortet, og budsjettet er vel paa rundt 1000. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Da er vel Asus P5Q Pro å anbefale . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå